'Kada bi samo priroda pronašla način da prekrije ove naranče tako da ne moramo trošiti toliko plastike na njih', ironično je na Twitteru napisala Nathalie Gordon, uz fotografiju oguljenog voća koje je na polici bilo posloženo u plastičnim posudicama.
Supermarket iz Kalifornije koji je ovo voće stavio u ponudu, Whole Foods, našao se na udaru kritičara. Samo je objava na Twitteru podijeljena više od 70 tisuća puta, a oni kojima se pakiranje svidjelo bili su manjina.
Posebno zanimljiva je činjenica da je oguljeno voće u prodaju stavio market koji prodaje organske proizvode i kupce potiče da dolaze sa svojim vrećicama ili koriste papirnate kako bi pomogli u zaštiti okoliša. No, ponudili su prozvod koji je u potpunoj suprotnosti s njihovim pravilima.
I dok su mnogi u komentarima izrazili ljutnju zbog ovakvog poteza marketa, neki su ga pokušali opravdati navodeći da je voće možda oguljeno zbog starijih osoba ili osoba s invaliditetom koje nisu u stanju to učiniti same.
Ipak, čini se da to nije bio slučaj jer je iz marketa došla poruka da se 'definitivno radi o pogrešci' i da će proizvod ubuduće ostavljati u njegovom prirodnom pakiranju - kori. Glasnogovornica je dodala kako kupci žele praktičnost, ali da o ovom eksperimentu nisu do kraja promislili.
Neki korisnici društvenih mreža iskoristili su ovaj slučaj kako bi ukazali da postoje i slični drugi slučajevi koje nitko nije ni primijetio, poput oguljenog, narezanog i zapakiranog ananasa ili oguljenih, zapakiranih banana.