Kako bismo pripremili ukusnu hranu, namirnice često podređujemo termičkoj obradi. Međutim, kod pojedinih namirnica upravo time uništavamo njezine dobre sastojke.


Smanjite osjećaj krivnje kuhanja pojedine hrane i doznajte koje su namirnice zdravije nakon kuhanja.

Vezani članci Kuhari u kuhinji Kuhari podijelili znakove loših restorana koji bi mogli biti posebno korisni na ljetovanju Kupnja Još jedno povlačenje proizvoda s polica: Ako ste kupili ovo voće, bilo bi dobro da ga se čim prije riješite

Mi Hrvati! Propustili smo zaradu od 24 milijuna dolara

Nutricionistica Mel Wakeman savjetuje kako su:

- rajčica
- mrkva
- špinat i
- gljive

namirnice koje su mnogo zdravije nakon što se skuhaju.

'Mnogi se nutrijenti u povrću slabije apsorbiraju u probavnom sustavu u usporedbi s nutrijentima koji se nalaze u namirnicama životinjskog porijekla. Vlakna u biljkama se često vežu s mineralima pa ih tijelo teže iskoristi', kaže Wakeman, piše Daily Mail.

Međutim, pazite da ne pretjerate. Prekuhavanje može uništiti vitamine, stoga je dobro kombinirati svježe i kuhano povrće, ali i truditi se da kuhate povrće tek onoliko koliko je neophodno.

Povrće je najbolje povrće kuhati na pari ili u mikrovalnoj, a valja izbjegavati isuvišne masnoće koje povrće upija.

Koje su vama najfinije namirnice i što rado kuhate? Ostavite komentar ispod članka.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju