Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Turist koji dođe u BiH vrlo vjerojatno će probati ćevape. Iako je bio inicijativa da ih se zaštiti kao poseban proizvod, službeni zahtjev nije podnesen.


Iako je nezamislivo da neki turist pri posjetu BiH ne proba ćevape, oni nisu zaštićeni kao poseban proizvod i brend.

Zamjenik direktora Instituta za intelektualno vlasništvo BiH, Jovan Šarac rekao je kako je bilo nekih incijativa da ih se zaštiti, ali zahtjev još nije formalno podnesen.

Napomenuo je kako ih se može zaštiti kao poseban proizvod u kategoriji hrane i prehrambenih proizvoda jer su 'svojstveni ovim prostorima'.

Novi James Bond jede ćevape i tečno priča srpski!

'Normalno je da se pokrenu inicijative o zaštiti ćevapa kao brenda, jer oni postoje stotinama godina na ovim prostorima', poručio je i dodao kako ih se može zaštiti na osnovu geografske odrednice.

'U slučaju ćevapa, može mu se dati geografska odrednica, npr.sarajevski ćevap. Ćevapi se proizvode na Balkanu i oni svuda imaju neke svoje specifičnosti, i kao takav se može i zaštititi. Najbitnije je odrediti tu geografsku odrednicu da se ćevapi proizvode na određenom prostoru prema tradicionalnoj tehnologiji i tu više onda ne postoji opasnost da netko drugi dobije zaštitu', objasnio je.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook