Pročitajte i ovo
Turistička destinacija
Turisti popili besplatno piće, a onda satima povraćali krv: Osmero ljudi privedeno na ispitivanje
traje potraga za nestalima
FOTO/VIDEO Tri tijela izvučena iz mora nakon potonuća turističkog broda, preživjeli ispričali jezive detalje: "Putnici nisu stigli pobjeći"
Tajni kupci posjetili su sedam županija i 145 različitih turističko-ugostiteljskih objekata. Osmijeh je presudan u mnogim stvarima. Ne košta ništa, a znači puno. Nasmiješena i vesela osoba privlači pozornost. Presudan je i u turističkoj usluzi. Čim se gost dočeka osmijehom, suradnja je zajamčena. 'Jako smo zadovoljni uslugom i vratit ćemo se u Hrvatsku. Naravno, osmijeh je jako važan. Osmijeha nema baš uvijek, ali razumijemo to. Zadovoljni smo', kazali su nam zadovoljni turisti.
Uvijek ima mjesta za napredak
Osmjehujemo se više za 6 posto. S početnim pozdravom bolji smo za gotovo 8 posto. Popravili smo se i u nuđenju dodatnog proizvoda i zahvali na kupnji ili posjetu. Nešto smo lošiji u pružanju osjećaja dobrodošlice, ona je pala za 0,39 posto. Istrijani su najbolji u pružanju i kvaliteti usluge. Zatim slijedi Zadarska županija pa Primorsko-goranska, Šibensko-kninska, a na posljednjem mjestu je Splitsko-dalmatinska. Ličko-senjska županija u kojoj je smješten naš najpoznatiji nacionalni park Plitvička jezera ima najviše prostora za napredak. Tu je kvaliteta usluge 22 posto.
Sudeći prema ovim podacima, sezona bi mogla biti spašena. Turista je sve više, a usluga sve bolja. Naši ugostitelji čini se, naučili su da treba dati više osim prekrasnog plavog Jadrana i sunca. Za početak, pozdrav i osmijeh.