slijede razgovori
VIDEO Ministar Fuchs otkrio hoće li zatvoriti škole zbog velikog rasta broja zaraženih: "Čak je i Izrael promijenio doktrinu"
Piše M. R.,
19. siječnja 2022. @ 12:45
Ministar obrazovanja Radovan Fuchs komentirao je epidemiološku situaciju i njezin utjecaj na održavanje nastave.
"50 posto škola nema nijednog učenika oboljelog. 152 škole imaju jednog ili dva učenika, tako da je stav da škole treba držati otvorene što više", rekao je ministar Radovan Fuchs novinarima u Saboru.
"Više je problem osoblje nego djeca u školama", rekao je i dodao kako će razgovarati s Ministarstvom zdravstva i vidjeti na koji način se može napraviti dodatni pomak.
Pročitajte i ovo
Abdul Qadir Mumin
Globalni vođa ISIS-a ima ženu i djecu u Velikoj Britaniji: "Nije nikad radio kućanske poslove. Jedan dan je samo otišao..."
Dostupni novi termini
Zavod pozvao na cijepljenje protiv gripe i COVID-a: Evo tko bi se trebao javiti
KINA I JAPAN
Sukob se pogoršava: "To signalizira potencijalni napad"
Nova akcija USKOK-a
Zbog tone marihuane uhićenja u Osijeku i Tenji: Poznato u što su osumnjičenici ulagali novac
napad duž granice
Počeo novi rat: Izvedeni zračni udari, propao mirovni sporazum
Fuchs je kazao i kako je 20-ak škola prešlo na nastavu na daljinu, ali ne očekuje da će cijela Osječko-baranjska županija to učiniti. Naime, preporuka je da se nastava u toj županiji odvija online jer je zabilježen rekordan broj zaraženih učenika koronavirusom - njih čak 734, a više od 2500 je u samoizolaciji.
Ministar je u srijedu rekao: "Škole ostaju otvorene. I druge EU zemlje imaju otvorene škole kad god je to moguće" i dodao kako je čak i Izrael, koji je imao stroge mjere, promijenio doktrinu što se tiče nastave u učionicama.
Ministar je odgovarao i na pitanja novinara.
Fuchs nije htio komentirati izjave o "demontiranju države", a ne vidi problem u slučaju obnove stana Frke Petešića. Ministar kaže da Petešić s tim nema veze.
"Pitanje brzine obnove škola iz Fonda solidarnosti treba postaviti gradonačelniku i suradnicima", odgovorio je novinarima na pitanje o brzini obnove škola nakon potresa. Dodao je i kako, što se tiče obrazovnih ustanova, jedino cjelovita obnova ima smisla.