Prejedanje je za mnoge počelo već početkom prosinca, a vrhunac će dosegnuti za Novu godinu. Kilogrami će se manje skupljati uz vježbu i nekoliko dana s lakšom hranom.


Blagdansko prejedanje, koje je za mnoge počelo već početkom prosinca, svoj će vrhunac dosegnuti za Novu godinu. Zato nije loše nekoliko dana jesti lakšu hranu, a kilogrami će se manje skupljati uz tjelovježbu.

Vezani članci Nove mjere za koronavirus - Ilustracija - 1 Blaže mjere uoči Božića: Dok Hrvatska steže uzde, veliki dio Europe ih oprezno otpušta Slika nije dostupna POSLJEDICE PREJEDANJA Bolovi, nadimanje, mučnina i povraćanje - kako ih izbjeći?

''Sve ovisi jeste li prije vježbali ili niste. Nekome tko tek počinje bilo bi praktičnije da krene prvo hodati'', objašnjava fitness trener Tomislav Vidaković. Umjesto bučica, kod kuće se može vježbati i s bocama vode.

Vježbati je ipak malo teže kad je puno pečenke u trbuhu, no sa sarmom je puno lakše. ''Sarma je bogata vlaknima i probiotičkim bakterijama. Preporuka je povećani unos vode, voća, povrća, može i kroz prešane sokove, tekućina kroz variva i juhe, nemasno i što manje rafiniranog šećera'', poručuje nutricionistica Karmen Matković Melki.

A razgibat ćemo se i u kupovini novogodišnje hrane.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr