Nakon objava nekoliko priča o prevarama gospodina Josipa Vočanca iz Koprivnice, na redakcijsku mail adresu javilo nam se još njegovih žrtava. Dok smo neke uspjeli na vrijeme upozoriti, za neke je ipak bilo prekasno.
Pročitajte i ovo
GRAĐANI, PRIPAZITE
Htio kupiti mobitel pa dao broj svoje kartice i ostao bez 8000 kuna: Oglasnik uputio opozorenje
Umjesto provoda krš i lom
Uigrani dvojac u Zagrebu mamio žrtve oglasima za masažu: Kada bi muškarci došli na druženje, nastao bi pakao
"Isto kao i moji prethodnici, vidio sam dobru priliku za kupnju mobitela, a kako često trgujem preko interneta, nisam se nadao da ima tako bezdušnih ljudi", napisao nam je prevareni čitatelj kojem je gospodin Vočanec obećao poslati mobitel po cijeni od 2 000 kuna.
"Rekao mi je da ima petero djece i da garantira za proizvod, da mu se ne da igrati za 2 000 kuna i da mu neko dolazi na vrata", napisao nam je čitatelj.
Čitatelji Dnevnik.hr u akciji protiv prevaranta iz Koprivnice: 'Prijetio je smrću, policija je nemoćna'
Kao što ste do sada već mogli primjetiti, gospodin Vočanec, mogli bismo zaključiti, ima iskustva u prodaji, odnosno prevari. Igrati na kartu emocija, a pri tom varati, najprljavija je igra. Tko ne bi nasjeo na priču potrebitog, tko ne bi pomogao?
Čitatelj nam je naveo kako je uplatio novac na račun HR9524020061031262160 otvorenog u Erste banci na ime Josip Vočanec. Neki od naših čitatelja koji su nam se javili zbog prevara vezanih za gospodina Vočanca, spominjali su da su novac uplaćivali na neke druge račune koji nisu otvoreni u njegovo ime. Gospodin Vočanec očito ima pomagače. Ili je on nečiji pomagač.
"Nakon par dana preuzeo sam paket na kiosku. U njemu je bio dogovoreni mobitel koji ne radi i koji je cijeli potrgan. Žalosno je da nam policija ne može pomoći, a saznao sam u Erste banci da su imali prijave protiv te osobe te da je on na neke prevare izradio račune te da se ne može doći do njega", stoji u poruci našeg čitatelja.
Prevare sa svih strana - Kradu s bankovnih računa i varaju pri online-kupovini
Tko je Josip Vočanec? Kako je moguće da iako je osoba prijavljena baci, banka ne može poduzeti ništa? Poslali smo upit i Erste banci. Odgovorili su nam da sukladno zakonskim odredbama u javnost ne smiju iznositi detalje poslovnog odnosa između Banke i pojedinog klijenta.
"Općenito govoreći, prilikom raspolaganja sredstvima na računu klijenta, Banka identificira klijenta i u slučajevima kada postoji sumnja na pokušaj prijevare, Banka postupa u skladu s propisanom internom procedurom koja podrazumijeva detaljniju provjeru identiteta klijenta te poduzimanje drugih radnji u skladu s pozitivnim propisima, uključivo i podnošenje kaznene prijave", stoji u priopćenju Erste banke.
Također napominju ukoliko dođe do ovakve prevare, te kada klijent utvrdi da je oštećen kaznenim djelom potrebno je da on podnese kaznenu prijavu nadležnim tijelima. Daljnje postupanje Banke u takvim situacijama ovisi i temeljeno je na službenim odlukama nadležnih tijela.
Josip Vočanec nije jedini prevarant. Ljudi poput njega svakim je danom sve više. Postali smo laka meta. Sami smo slabi, no ukoliko se udružimo možemo puno toga postići. Hvala svima na ukazanom povjerenju. Gospodin Vočanec upravo je ostao bez nekoliko potencijalnih žrtava. Nadamo se da će nadležni reagirati te kako će zbog Vašeg iskustva ovakvih priča u budućnosti biti što manje.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook