"Ušla sam jučer na njihov parking i okrenula se na kružnom toku. Danas sam otišla tamo s kolegicom njezinim autom i vidjele smo da imaju neki novi sustav naplate parkinga. Najprije je ona unijela svoju registraciju i ostala šokirana - račun joj je bio 48 eura! A tamo smo bile svega desetak minuta", ispričala nam je mlada žena nakon što je upravo doživjela neugodno iskustvo na parkiralištu zagrebačkog trgovačkog centra.
nova obveza
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
Najbliže Zemlji
Noćas se događa nešto posebno na nebu: Nekima će to smetati
Upitna kvaliteta
Nove kuće se raspadaju: Banovina je obnovljena, ali - kako? Provjereno istražilo stanje na terenu
Ali tu nije bio kraj. Nakon što je njezina kolegica ostala šokirana cijenom ispisanom na ekranu, odlučila je provjeriti i svoju registraciju. I njoj je sustav izbacio isti iznos, 48 eura. "Pa za što? Samo sam se okrenula na njihovu parkingu, i to dan ranije", rekla je za DNEVNIK.hr (podaci poznati redakciji).
Cijena parkinga šokirala je posjetiteljicu trgovačkog centra
Foto:
DNEVNIK.hr
Riječ je o centru Supernova koji se nalazi u zagrebačkom Buzinu, a koji dosad nije ograničavao parkiranje svojim kupcima. No to su odlučili promijeniti.
Za razliku od većine sličnih centara, nisu se odlučili za postavljanje rampe, već na nešto moderniji sustav koji automatski snima registarsku oznaku automobila te računa koliko dugo to vozilo boravi na njihovu parkingu.
Obavijest o novom sustavu naplate parkinga postavljena na prilazu parkingu
Foto:
DNEVNIK.hr
Cjenik naplate parkinga u Supernovi u Buzinu
Foto:
DNEVNIK.hr
Prema njihovim pravilima, prva tri sata su besplatna, a nakon toga svaki sljedeći sat košta 3 eura. Svaki bi vozač, prije nego što napusti Supernovu, na postavljenim automatima za naplatu trebao podmiriti račun ako je ostao duže od 3 sata. Ako to ne učine, bez obzira na to jesu li prekoračili besplatni parking samo sat vremena ili 10 sati, obračunat će im se dnevna karta koja iznosi 50 eura. Uplatnica bi im trebala stići na kućnu adresu.
Našim sugovornicama s početka ovog teksta taj je sustav zabilježio dolazak u centar dan ranije, kad se jedna samo okretala, a druga došla nešto kupiti i zadržala se petnaestak minuta. Međutim, čini se da im nije zabilježio odlazak iz centra, već im je htio naplatiti cijenu od ulaska (dan ranije) do trenutka provjere.
Šok zbog cijene parkinga
Foto:
DNEVNIK.hr
Čini se ipak da će njih dvije i svi koji su se proteklih dana našli u sličnoj situaciji moći odahnuti jer taj novi sustav još nije u funkciji. Iako i na njihovim stranicama, ali i na obavijestima na samom centru, stoji da je uveden novi sustav naplate parkinga, djelatnici Supernove s kojima smo razgovarali kažu da stvar ipak još ne radi. Tvrde, naime, da se sve još testira i da bi trebalo proraditi početkom studenog, a ako u ovom razdoblju netko zaista na kućnu adresu dobije kaznu za parkiranje, u centru će mu je stornirati.
Novi sustav naplate parkinga u Supernovi još u testnoj fazi?
Foto:
DNEVNIK.hr
Novi sustav naplate parkinga u Supernovi još u testnoj fazi?
Foto:
DNEVNIK.hr
Poslali smo i službeni upit Supernovi. Među pitanjima se našlo i ono o uvidu u osobne podatke vlasnika automobila jer ga oni očito imaju kad na temelju registarske oznake mogu doći do identiteta vlasnika, adrese stanovanja i tko zna čega još.
Odgovor trgovačkog centra prenosimo u cijelosti:
"Sustav naplate parkinga u sklopu trgovačkog centra u Zagrebu još uvijek nije aktiviran, budući da je trenutno u fazi testiranja i podešavanja. Iz navedenog razloga plaćanje parkinga nije moguće izvršiti niti se parking naplaćuje u ovoj testnoj fazi. Također, provjerom sustava utvrđeno je da u proteklim danima, kao ni danas, nije evidentirana nijedna uplata od strane korisnika. Nažalost, test sustava nije moguć ako je sustav neaktivan, stoga su ovakve situacije sastavni dio testne faze. U trenutku kada sustav bude službeno aktiviran, naplata će započeti nakon tri sata parkiranja, sukladno službenom cjeniku koji je istaknut na samom parkiralištu. Ispričavamo se svim kupcima i posjetiteljima zbog nastalog nesporazuma te zahvaljujemo na razumijevanju", izjavili su iz Supernova Grupe.