Uz pomoć lokomotive radnici su danas pokušavali spasiti jedan manje oštećen vagon. Za druge nema spasa.
Na mjestu nesreće su i predstavnici austrijskog željezničkog prijevoznika, vlasnika vlaka.
"Nalaze se na čelu vlaka, pregledavaju naš motor koji je stradao, pregledavaju svoje lokomotive, sutra očekujemo dolazak njihovog pomoćnog vlaka tako da ćemo zapravo radilište čistiti s tri različita pristupa", objasnio je voditelj PRJP Zapas HŽ infrastrukture Stipo Barišić.
Pročitajte i ovo
određen istražni zatvor
Neka susjedu crkne krava: Predsjednik lokalnog HDZ-a uhićen zbog trovanja
"Paralelno s radovima na raščićavanju pruge gradi se i privremena prometnica do mjesta nesreće kako bi tim putem dolazila teška teretna vozila i izvlačila rasuti teret, to jest kukuruz koji se nalazi na pruzi", istaknuo je reporter Dnevnika Nove TV Marko Balen.
Iako je već dan nakon teške željezničke nereće uspostavljen alternativni pravac preko Slovenije, mnogima će taj prekid prometa donijeti velike financijske gubitke.
"Zapravo su ova dva mjeseca počela pokazivati rast prometa i kompenzaciju gubitaka iz prvog kvartala za sve željezničke prijevoznike tako da nam sad ovaj zastoj nije baš dobro sjeo", rekao je član Uprave željezničkog prijevoznika Boris Rosanda.
Prijevoz roba iz riječke luke i do nje preko Slovenije za mnoge nije najsretnije rješenje.
"Velika gužva se napravila u drugom djelu Hrvatske između Savskog Marofa i Koprivnice. Vozi se, ne zna se koliko će izdržati ta pruga jer ni ona nije u najboljem stanju i tu ima nekih ograničenja težinskih i dužinskih", dodao je Rosanda.
Pročitajte i ovo
Analiza Dnevnika Nove TV
Tko će zasjesti u vruću fotelju? "To je na neki način ukleto ministarstvo, bit će zanimljivo vidjeti hoće li premijer izvući zeca iz šešira"
Tereta se vlasnik odrekao pa su mnogi građani već krenuli s prikupljanjem. IZ HŽ-a upozoravaju da je kretanje po pruzi opasno i mole za strpljenje, a sav će kukuruz biti na raspolaganju građanima, ali na sigurnoj lokaciji i zato radnici na mjestu nesreće daju sve od sebe da što prije osposobe ovaj dio pruge kod Rijeke.
"Sad dati procjenu da će to biti tog i tog dana u toliko i toliko sati je nemoguće. Reći ćemo okvirno da će trajati do 10 dana, mi se trudimo da bude što je prije moguće", kazao je Barišić.
Tamo će ljudi danonoćno raditi, potrebno je ukloniti više od tisuću tona kukuruza i ostatke vagona, a tek onda prionuti obnovi pruge - jedine koja povezuje Rijeku s ostatkom Hrvatske.
Dnevnik Nove TV pratite svaki dan od 19 sati, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr