Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Javna rasprava

Oprez, vozači! Stižu nova pravila o prolasku kroz crveno, brzini i kamerama

Kamere, gužva u prometu, ilustracija (Foto: Pixell)
Kamere, gužva u prometu, ilustracija (Foto: Pixell) Pixell
Aktualno Galerija Kamere, gužva u prometu, ilustracija (Foto: Pixell) Kamere, gužva u prometu, ilustracija (Foto: Pixell) Foto: Pixell +0 Kamere, gužva u prometu, ilustracija (Foto: Pixell) Galerija 1/2 >>
U javnu raspravu poslan je Prijedlog Pravilnika o mjerenju brzine vozila u cestovnom prometu.

Pravilnik se tiče radarskih i laserskih mjerila brzine, mjerila puta/vremena (detekcijska mjerila brzine), mjerila prosječne brzine (sekcijska mjerila brzine) i mjerila brzine za praćenje.

Pročitajte i ovo Vlak zgazio ženu u Kaštel Sućurcu - 2 Kaštel Sućurac FOTO Užasna nesreća u Dalmaciji: Pješakinja poginula u naletu vlaka na pružnom prijelazu Policija istražuje smrt Ukrajinca Uhićen je FOTO Policija otkrila tko je ubio Ukrajinca u Slavonskom Brodu, objavili i što je s ostalim privedenima

Granice do kojih će biti dopuštene pogreške za mjerila brzine su plus ili minus 3 km/h kod mjernih vrijednosti do 100 km/h, odnosno dopušteno odstupanje je tri posto.

Također, pri brzinama većim od sto kilometara na sat, dopušteno odstupanje također iznosi plus ili minus 3 posto.

Sigurnosna razlika kod mjerenja brzine za brzine do 100 km/h iznosi 10 km/h, a za brzine veće od 100 km/h iznosi 10% zaokružena na veću vrijednost, piše Revija HAK.

Prolazak kroz crveno

Prolazak kroz crveno svjetlo utvrđivat će se na temelju izmjerene brzine vozila i vremena prolaska preko označene zaustavne linije. Prolazak kroz crveno svjetlo dokumentira se dvjema fotografijama.

Prva fotografija pokazuje vozilo prije označene zaustavne linije, a druga fotografija pokazuje vozilo nakon zaustavne linije. Obje fotografije osim vozila pokazuju i crveno svjetlo na semaforu.

Uvode se nova pravila i za presretače.

Kako bi se dokazala izmjerena brzina, dostatno je napraviti tri fotografije na temelju videozapisa, i to na početku mjerenja, na kraju mjerenja te dodatnu fotografiju za prepoznavanje vozila.

Mjerenja se provode na dionicama od najmanje 200 metara duljine pri brzinama do 10 km/h, ili najmanje 500 metara pri brzinama iznad 100 km/h.

Vozilo opremljeno mjerilom brzine za praćenje ne smije tijekom mjerenja preteći nadzirano vozilo. Na kraju mjerenja udaljenost između presretača i nadziranog vozila mora biti jednaka ili veća od udaljenosti na početku mjerenja, piše HAK revija. 

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene