Nova TV niže rekorde i na digitalnim kanalima (Foto: Dnevnik.hr)
Nova TV niže rekorde i na digitalnim kanalima (Foto: Dnevnik.hr) Foto: DNEVNIK.hr

Osim rezultata gledanosti programa, rezultati posjećenosti internetskih platformi Nove TV potvrđuju da se radi o najjačoj multimedijalnoj kompaniji u Hrvatskoj.


Nova TV već dugi niz godina komunikaciju s gledateljima i drugim javnostima razvija na društvenim mrežama. Da to radi na najvišem nivou, osim brojnih nagrada za taj segment, dokazuju i rezultati koji su u kontinuiranom porastu.

Na Facebooku, Instagramu i YouTubeu Nova TV uvjerljivo je vodeća u odnosu na konkurenciju prema broju pratitelja. Broj pratitelja na Facebooku je 461.000, na Instagramu 117.000, dok na YouTubeu ima gotovo 170.000 pretplatnika.
YouTube kanal Nove TV u listopadu je ostvario 19,5 milijuna pregleda, dok je YouTube kanal najgledanije zabavne emisije u prošlom mjesecu – Supertalent, imao gotovo 30 milijuna pregleda.
Tako je Nova TV imala čak 5 puta veći broj pregleda od prvog konkurenta, odnosno sljedeće medijske grupacije koja zauzima drugo mjesto po pregledima na Youtubeu.

DNEVNIK.hr ruši rekorde čitanosti

O veliku uspjehu svjedoči podatak da je rekord čitanosti koji je postavio u rujnu portal DNEVNIK.hr srušio već sljedeći mjesec.
Prema Gemius Audienceu, s 1.930.337 stvarnih korisnika u listopadu DNEVNIK.hr je među top dva najčitanija portala u Hrvatskoj. U usporedbi s istim mjesecom prošle godine, broj čitatelja koji se ondje informiraju porastao je za čak 30,2 posto.
Samo vijesti na portalu DNEVNIK.hr čitalo je čak 1.033.782 stvarnih korisnika, a Nova TV ima još nekoliko specijaliziranih portala koji su svaki u svojoj kategoriji najčitaniji.
Da je omiljen na digitalnim kanalima, dokazuje i podatak da je čak 8,3 milijuna videopregleda ostvarila Facebook stranica DNEVNIK.hr u listopadu.

Stranica Nove TV najposjećenija dosad

S izvrsnim rezultatima može se pohvaliti zadovoljna.hr, najčitaniji ženski lifestyle portal u Hrvatskoj. U listopadu je dosegnuo gotovo 900.000 stvarnih korisnika, što je u usporedbi s istim mjesecom prošle godine za 28 posto bolji rezultat.
Korisnici društvenih mreža koji preferiraju atraktivan vizualni sadržaj rado biraju Instagram portal zadovoljna.hr. Najjači je to ženski lifestyle brend na Instagramu prema broju pratitelja, kojih je 116.000.
Ljubitelji finih jela i putovanja odlučuju se za portal punkufer.hr, koji i dalje drži najjaču poziciju među travel&gastro portalima s više od 673.000 stvarnih korisnika u listopadu te 31,6 posto više čitatelja nego u istom mjesecu prošle godine.
Izbor 976.000 stvarnih korisnika, kada je riječ o zanimljivim showbizz temama jest portal showbuzz.hr. U listopadu su pregledali stranice tog portala čak 22,8 milijuna puta.

S više od 606.000 stvarnih korisnika službena web-stranica Nova TV grupe na kojoj se nalaze atraktivni sadržaji vezani za program, kao što su primjerice novosti iz emisije Supertalent, najgledanije zabavne emisije u listopadu; ali i korporativni sadržaji poput primjerice rubrike posao i karijera, imali su najbolju posjećenost dosad.

Izvor: Gemius Audience/Instagram/Facebook Insights/Social Blade/YouTube
Razdoblje: Listopad 2019.