Sud je odgodio dražbu jer se podaci ovrhovoditelja - dvojice pomoraca i jedne riječke agencije koji su pokrenuli ovrhu - o visini tražbina nisu slagali s podacima koje je utvrdio Sud, pa je ročište uz suglasnost ovrhovoditelja i ovršenika odgođeno, kako bi se podaci konačno utvrdili.
Pročitajte i ovo
Počinje obnova Titova "Galeba"
Grad Rijeka privremeni skrbnik Titova 'Galeba'
Osim pomoraca i agencije, naplatu tražbina traži i Brodogradilište Viktor Lenac i još nekoliko vjerovnika, koji nisu stranke u tom postupku.
Za kupnju Galeba danas nije bilo zainteresiranih kupaca, jer nije uplaćena ni jedna jamčevina, ali su kao ponuditelji nazočili predstavnici Grada Rijeke, koji je zainteresiran za kupnju broda i ima pravo prvokupa bez polaganja jamčevine.
Na sudu su danas bili i predstavnici Republike Hrvatske, koji su zatražili odgodu ročišta radi provjere vlasničke strukture broda, što je sutkinja odbila. Naime, po podacima sa Suda, brod Galeb je na dan osamostaljenja Hrvatske bio na njenom području, a tek potom otplovio je na područje Crne Gore, gdje je prodan grčkom brodovlasniku.
Negdašnji Titov Galeb već je osam godina vezan u 'Viktoru Lencu', u kojemu je privremeno konzerviran i saniran.
Ministarstvo kulture proglasilo ga je 2006. kulturnim dobrom. Po odluci riječkoga gradskoga Poglavarstva iz 2007. privremeni skrbnik Galeba je Odjel gradske uprave za kulturu, a za popravak je iz gradskih prihoda od spomeničke rente osigurano 500.000 kuna. Za osiguranje naplate troškova osnovano je založno pravo na brodu u korist gradske uprave.
Ministarstvo kulture utvrdilo je 2007. da je brod u vrlo lošem stanju i da može potonuti, pa je upozorilo vlasnika, tvrtku Placid Sea iz Liberije grčkog brodovlasnika Johna Paula Papanicolaua, da spriječi njegovo propadanje. Vlasnik nije reagirao na upozorenje, pa je Ministarstvo predložilo da grad Rijeka imenuje privremena skrbnika, koji će popraviti oštećenja.
Galeb je procijenjen na 275.194 dolara
Brod Galeb dugačak je 116,7 i visok 8,75 metara, gaz mu je 5,9 metara, a nosivost 1930 tona. Izgrađen je 1938. u brodogradilištu Ansaldo u Genovi kao teretni brod. Potopljen je u Drugom svjetskom ratu, a nakon rata je uređen kao putnički brod za Titove potrebe. Oprema za klimatizaciju, navigaciju i komunikaciju tog nekad luksuznoga putničkog broda djelomice je ili posve uništena i pokradena.
Srbijanske i crnogorske vlasti prodale su Galeb tvrtki Placid Sea i brod je dotegljen u Viktor Lenac. Budući da vlasnik nije podmirio višegodišnje troškove agencije i pomoraca koji su nadzirali brod, na riječkom Trgovačkom sudu pokrenuta je ovrha i prodaja broda, a vlasnik je potom uložio nekoliko prigovora.
Pravo prvokupa imaju Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija i grad Rijeka, a to pravo najprije može ostvariti riječka gradska uprava, koja je najavila mogućnost kupnje 'Galeba', te Županija.
'Galeb' je procijenjen na 275.194 dolara, a kao najniža prihvatljiva ponuda utvrđena je svota od 150.000 dolara.