Pri isteku je rok Međunarodnog natječaja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za Strateško marketinški plan hrvatskog turizma za razdoblje 2014 -2020.g. Krajnji je rok dostave ponuda 29. svibanj do 12:00 sati, a Glavni ured HTZ-a za taj posao ima osiguranih četiri milijuna kuna.
Pročitajte i ovo
Turizam naš svagdašnji
Hrvatska turistička zajednica hvali se dobrim brojkama: Počinje promocija za novu godinu
Bliži se sezona
Vodi se borba za svakog gosta: Hrvatska predstavljena na turističkom sajmu
>>Hrvatska proglašena 'novom francuskom rivijerom' !
Za taj je plan od velike važnosti i sam turistički slogan. No, to ujedno ne mora nužno značiti kako će se aktualni 'Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio' doista zamijeniti novim, doznajemo iz Hrvatske turističke zajednice. Strateško marketinški plan, koji će biti usvojen u rujnu, upravo će odrediti što se doista treba promijeniti - hoće li to biti novi vizuali, slogan, plakati, treba se još vidjeti, doznajemo iz HTZ-a.
I dok očekujemo hoće li Hrvatska turiste 'mamiti' starim ili pak nekim sasvim novim sloganom, pozivamo vas da nam šaljete svoje prijedloge, te odaberete vama najbolji od nama turistički konkurentnih zemalja na e-mail: moj.report@novatv.hr
HRVATSKI I TURISTIČKI SLOGANI NAŠIH KONKURENATA
Hrvatska: 'Hrvatska, Mediteran kakav je nekad bio'
Grčka: 'Klasika za sva vremena'
Turska: 'Neograničena Turska'
Egipat: 'Gdje je sve počelo'
Crna Gora: 'Divlja ljepota'
Albanija: 'Nova mediteranska ljubav'
Malta: 'Istinski Mediteran'
Slovenija: 'Osjećam Sloveniju'
Slovačka: 'Mala velika zemlja'
Španjolska: 'Trebam Španjolsku'
Austrija: 'Dođi i oživi'
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook