Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Godišnje prođe 160 tisuća kamiona

Cesta puna zakrpa zadaje muke mještanima, iz Hrvatskih cesta poručuju: ''Izgleda tako kako izgleda, ali ona u dosta funkcionalnom stanju''

Aktualno Galerija Goran Martinović, rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek, Hrvatske ceste Goran Martinović, rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek, Hrvatske ceste Foto: DNEVNIK.hr 14. dionica ceste D2 - 1 14. dionica ceste D2 - 1 Foto: DNEVNIK.hr 14. dionica ceste D2 - 2 14. dionica ceste D2 - 2 Foto: DNEVNIK.hr +0 Državna cesta od Vukovara do Iloka Galerija 1/4 >>
Krpa i zakrpa - najbolji je opis državne ceste od Vukovara do Iloka. Njome godišnje prođe oko 160 tisuća teških kamiona. Mještani mjesecima prosvjeduju zbog toga, no njihov se glas slabo čuje.

Miroslav je nezadovoljan državnom cestom od Vukovara do Iloka. ''Traljava, iskrpana, krpana. Moraš voziti polako, moraš paziti jer šahtovi vire na sve strane. Ulegnuto, pokrpano. Ne možeš voziti, amortizeri stradavaju, moraš voziti polako. Tko te pita? Plaćamo cestarinu i sve, a imamo najgore ceste u Hrvatskoj'', nezadovoljan je Miroslav.

Željko je svjestan toga da cesta nije sigurna. Kaže, pogotovo kada se brže vozi. A brzo voze i teretni kamioni s više od sedam i pol tona, na što već godinama ukazuju mještani. To stvara nesigurnost, ali i dodatno uništava cestu. A sve da bi uštedjeli na vremenu i izbjegli plaćanje cestarine.

''Cesta nema pravi rubnjak. Oni jednostavno kada se mimoilaze, ne mogu se mimoići normalno, nego idu uz rub i lome ceste'', istaknuo je Nedjeljko. Zbog loše ceste samo u jednu kuću prošle godine kamion je udario tri puta. No u Hrvatskim cestama ne misle da je cesta nesigurna.

''Ta cesta izgleda tako kako izgleda, ali je u dosta funkcionalnom stanju, nema kolotraženja, nema mrežastih pukotina, nema rupa. Cesta se održava u sklopu redovnog održavanja'', objasnio je Goran Martinović, rukovoditelj Poslovne jedinice Osijek iz Hrvatskih cesta.

Dnevno tom cestom prođe od 400 do 800 kamiona, što je godišnje oko 160 tisuća kamiona. Rješenje problema u rukama je ministra Butkovića. On treba potpisati da kamioni teži od sedam i pol tona ovom cestom ne smiju više prometovati.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna ROADPOL-ov Speed Marathon Rekorder divljao cestom 215 km/h! Policija objavila rezultate velike akcije nadzora brzine kretanja na cestama

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Za dvije i pol godine Od Zagreba do Siska za dvadesetak minuta: Objavljen natječaj za izvođača završne dionice A11

''Nije to jedina državna cesta u Hrvatskoj, a da ne govorim o županijskim i lokalnim cestama, koja nažalost nije u zadovoljavajućem stanju. Ali dobro, slažem se s vama, to je vrlo frekventna dionica i Hrvatske ceste su već prošle godine krenule u izradu projektne dokumentacije'', kaže Oleg Butković, ministar mora, prometa i infrastrukture.

Rukovoditelj Poslovne jedinice nada se da će za dvije i pol do tri godine kompletno dionicu između Vukovara i Iloka imati obnovljenu. A do tada od Vukovara do Iloka moći će se samo preko krpe i zakrpe.

 

Više o dionici Vukovar - Ilok pogledajte u priloženom videu.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene