Dnevnik Nove TV donosi priču o o spornom ugovoru kojeg je ZET sklopio za poslove oglašavanja na tramvajima, a koje češlja i policija. Nije samo problem u ugovoru, već i u sigurnosti i udobnosti putnika. Zato sve više europskih zemalja smanjuje reklame na javnom prijevozu.

Galerija Zagrebački tramvaji - Ilustracija - 1 Zagrebački tramvaji - Ilustracija - 2 Zagrebački tramvaji - Ilustracija - 3 +3 Zagrebački tramvaji - Ilustracija - 4

Umjesto tradicionalne plave boje koja je simbol metropole, zagrebački tramvaji već su godinama šareno obojeni reklamama, donosi priču novinarka Matea Ćorić. Razlog tomu je ugovor koji je ZET potpisao još za vrijeme Milana Bandića.

Press konferencija Tomislava Tomaševića Dugogodišnje inicijative urodile plodom: Centar Zagreba dobiva novu pješačku zonu!

Građani su jednoglasni: "Unakažen je Zagreb s tim tramvajima skroz. Treba doći tome kraj… Ne sviđa mi se to meni je bolje ono staro da se vidi bolje... Ono kak je bilo plava boja to je zagrebački tramvaj".

Ali nije problem samo kako to izgleda, nego i u sigurnosti. Ilija Tadić iz Sindikata ZET-a kaže: "Ne može da poprimi formu da se rastoči da ispadne vanka i da se može osigurati izlazak putnika. Drastično bi usporila njihov izlazak iz date krize ili neke druge situacije koja je nepredvidiva, ali ugrožava život".

Reklame na javnom prijevozu razlikuju se od države do države. Biljana Borzan, zastupnica u Europskom parlamentu odgovara: "Ovo nije regulirano na razini EU. Svaka država sama odlučuje o oglašavanju i o reklamama na javnom prijevozu. I to je dosta popularan način reklamiranja u cijeloj EU".

Tomislav Tomašević Tomašević o prizivu savjesti na Sv. Duhu: "Neprihvatljivo je da svi liječnici imaju priziv savjesti, očekujem da se to riješi"

Zgrada Zagrebačkog holdinga Gubitak u Holdingu 794 milijuna kuna: Minus produbile cijena plina i otpremnine

Oglašavanje na zagrebačkim tramvajima istražuje i policija. Posao je dobila banjalučka tvrtka registrirana u Hrvatskoj. Izvidi se provode zbog sumnji da su ostali sudionici u natječaju obmanuti. Matea Ćorić razgovarala je s jednim od sudionika javnog poziva, koji kaže kako im je tijekom natječaja prezentirano da će se reklame moći stavljati samo na stare tramvaje, ali oblijepljeni su i novi.

Gradonačelnik Tomašević od početka najavljuje reviziju štetnih starih ugovora. U rujnu 2021. godine je govorio: "Ono što želimo je da gradske firme, ako imaju kapaciteta, same rade, a ne da zarađuju lukrativno neke privatne firme". U godinu dana na vlasti, još ništa nisu napravili po tom pitanju. I danas uporno ponavljaju: "Nova uprava vrši dubinsku analizu svih naslijeđenih ugovora i evo, čim ćemo imati nešto konkretnije o tome za reći, izvijestit ćemo javnost", izjavila je Danijela Dolenec, zamjenica zagrebačkog gradonačelnika.

Sindikati dijele letke - 1 Tomašević otkrio koliko će otkaza biti podijeljeno u Holdingu: Sindikati dijele letke

Isto odgovaraju i iz ZET-a. Dnevnik Nove TV u posjedu je ugovora koji pokazuje da je zbog poslova oglašavanja na tramvajima, koji je dobila banjalučka tvrtka, financijski oštećen ZET. Ugovor je sklopljen na pet godina. Jedino gradonačelnik Tomašević ima mogućnost raskinuti ga, ali još uvijek nije otišao dalje od svojih obećanja.

Više pogledajte u videoprilogu.

 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.



Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr

 

 

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju