Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Brojne pritužbe

KNJIGE ŽALBE U HRVATSKIM BOLNICAMA Evo na što se pacijenti najviše žale

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Knjige žalbe nalaze se u svim hrvatskim bolnicama i u njih pacijenti mogu napisati pohvalu ili pritužbu na, primjerice, osoblje.

Liječnikovo odbijanje pregleda pacijenta, poput 11-mjesečnog djeteta iz Novske, nažalost nije jedini slučaj.

Pročitajte i ovo Ilustracija Tko smije znati? Dali mu broj da nazove rodilište pa mu rekli da mu ne smiju otkriti - ništa. Liječnica: "Ljudi koji žele informacije nam prijete, a mi smo nezaštićeni" Baby boom u Zaboku - 5 Godina je dobro počela Baby boom u bolnici koju sve više biraju rodilje iz cijele Hrvatske: ''Nastojimo slijediti moderne trendove''

Pacijenti se često tuže na nedostupnu liječničku uslugu. Duge liste čekanja, neljubazno osoblje na šalterima ili loša hrana samo su dio pritužbi pacijenata na bolničke usluge.

KBC Sestre milosrdnice jedna je od bolnica koja se trudi odgovoriti na svaku pritužbu pacijenata jer im je to do sada pomoglo u poboljšanju pružanja zdravstvene skrbi.

Vladimir je završio na hitnoj jer ima problema sa srcem i visokim tlakom. Zadovoljan je brzinom i uslugom liječnika i medicinskih sestara.

„Koliko god sam bio tu u bolnici, dođem brzo na red, osoblje je ljubazno, tako da zbilja ne znam tko ima pritužbi?“, kaže Vladimir iz Zagreba.

Pohvale i pritužbe

A pritužbi pacijenata itekako ima. Ovo je knjiga dojmova, pohvala i žalbi koja se nalazi na svakom Odjelu KBC-a Sestre milosrdnice. Ovakve knjige nalaze se u svim hrvatskim bolnicama i u njih pacijenti mogu napisati pohvalu ili pritužbu na primjerice osoblje.

"Na šalterima su poneki administratori vrlo neljubazni. Ne moraju se bacati na pod od ljubaznosti, ali ni takvo ponašanje ne ide!", smatra jedna Zagrepčanka.

"Ma super je sve! Baš sve!", kaže druga.

"Svi smo manje-više nekad nervozni, a s obzirom da je situacija takva kakva jest u zdravstvu i manjak je osoblja, normalno da postoji nervoza. Više kod pacijenata nego kod liječnika i sestara“, kaže naša sugovornica.

Vinogradska bolnica ima i poseban obrazac za prijavu pritužbe.

"94% naših pritužbi odgovoreno je u roku od dva tjedna", kaže Vesna Čerfalvi, iz Ureda za kvalitetu, KBC Sestre milosrdnice.

U posljednjih godinu dana zaprimili su i obradili 120 pritužbi.

"Pacijenti se žale na komunikaciju"

"Pacijenti se vrlo često žale na komunikaciju. Često se u žurbi dešavaju takvi momenti kad se ne može odvojiti dovoljno vremena da se s pacijentom dovoljno dugo porazgovara", kaže Čerfalvi.

Osoblje hitnog prijema Vinogradske bolnice nema problema s komunikacijom, no, pritužbi pacijenata ipak ima.

"Najveći dio pritužbi odnosi se na samu dužinu čekanja i sam proces obrade", kazala je Martina Dušak, glavna medicinska sestra Hitnog prijema, KBC Sestre milosrdnice

Od iduće godine, pritužbe će biti vidljive i na internetskoj stranici bolnice. A kako bi ipak bilo manje pritužbi, a više pohvala, Uprava bolnice odlučila je uvesti tečajeve komunikacije za osoblje.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene