Istarski je ipsilon, nažalost, inačica za brzinu većini vozača. Juri se sa svim raspoloživim konjskim snagama, primjer jednog Poljaka, koji je prekoračio dozvoljenu brzinu i za avanturu platio 500 kuna, samo je jedan od mnogih. 'Razgovarao sam sa kćerkom i nisam vidio ograničenje ni policiju', rekao nam je Jacek Janosz.
Pročitajte i ovo
Impozantno
Prvi i jedini imaju katalog u Hrvatskoj: "Moji roditelji su se tu upoznali, tu su plesali"
Veliki porast
U jednoj hrvatskoj regiji masovno cvjeta obrtništvo: "Danas svi žele biti šefovi, otvoriti poslovni subjekt i uzeti potpore"
>> U izravnom sudaru poginuo 53-godišnjak
Na istarskom se ipsilonu ovog ljeta dogodila 51-na prometna nesreća što je 16 više nego lani, a 13 je osoba više ozlijeđeno u odnosu na prošlu godinu, kada ih je bilo 10. 'Na istarskom ipsilonu do današnjeg dana evidentirane su 4 prometne nesreće s poginulim osobama', istaknuo je Davor Tomičić iz Odjela za sigurnost cestovnog prometa. Jako velike brzine i nepropisno pretjecanje glavni su uzroci ovakvim epilozima.
Još uvijek nije autocesta
'Prije dvije godine investirali smo u zvučnu horizontalnu signalizaciju, koja upozorava vozača na nepropisno pretjecanje', objasnio nam je Christian Santaleza, član uprave Bina. U svrhu prevencije su postavljeni i informacijski radari, no životi i dalje ostaju na cesti. 'Do sada su evidentirani razno razni slučajevi, poput brzine do 220 kilometara na sat te vožnje pod utjecajem alkohola s 3,58 promila', rekao je Tomičić. Prava je lutrija svakog dana sjesti u automobil i krenuti ipsilonom jer nikad se ne zna tko vam i kada može doći ususret. Do izgradnje punog profila proći će još vremena, nažalost neki vozači ga vožnjom tretiraju već sada kao autocestu.