Željeznički promet je u padu, a Hrvatska među najlošijim zemljama eurozone po intenzitetu željezničkog prometa. Među najlošijima je i po produktivnosti radnika te produktivnosti vagona HŽ Karga. Poručuju da država mora pametnije trošiti na željeznice, a poduzeća poslovati ekonomičnije.
>> Težak zadatak: O usklađivanju hrvatske željeznice s EU standardima
'Proteklih godina Vlada je davala dvostruko više novca za troškove poslovanja HŽ-a nego za investicije. Financijska situacija u državi nije dobra pa nemate dovoljno novca za investiranje što je loše i za kvalitetu željeznica i za ekonomiju', kazao je Jean Francois Marteau, autor izvješća Svjetske banke.
Pročitajte i ovo
Povjerenstvo za željeznicu
Rumunji kupuju HŽ Cargo, Vlada naručuje 44 nova vlaka!
Katastrofalno stanje
Čime se HŽ može 'podičiti': Putnički vlakovi voze 46 km/h, a teretni 23 km/h!
Smatraju da su mjere rezanja troškova nedovoljne te da treba smanjiti broj zaposlenih i veličinu željezničke mreže. 'Troškovi se, dakle, režu. Režu se, smanjuje se broj zaposlenih.Naravno da teba poraditi na troškovnim jedinicama, ali nije nam sad baš ni interes da 2-3 tisuće ljudi odmah završi na ulici, to se neće dogoditi', kazao je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook