Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Vlahušić krivi Vladu

Dubrovnik: Grad izgubio što nije ni imao

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Stopiran je projekt terminala Gruž u Dubrovniku vrijedan više od 93 milijuna eura.

Do 15. srpnja nisu usuglašeni detalji konačnog ugovora o koncesiji s francusko-turskim konzorcijem Dubrovnik International Cruise Port Investment pa je Upravno vijeće Lučke uprave Dubrovnik raskinulo predugovor o koncesiji za izgradnju putničkog terminala u Luci Gruž.

Pročitajte i ovo Klevisa Ymeri Privedena je Ovo je Albanka koja je terencem usmrtila brata (21) i sestru (19) na magistrali: Voli luksuzan život, na društvenim mrežama ima tisuće pratitelja Policija je uhitila dvojicu mladića koja su sudjelovala u tučnjavi policija objavila detalje Dvojica maloljetnika koja su pretukla trećeg u Lapadu završila u pritvoru

O svemu se Ministarstvo prometa još nije očitovalo, a gradonačelnik Dubrovnika krivi Vladu da nije vodila pregovore kako treba.

"Bilo je potrebno jako puno suglasnti ministarstava da bi se taj projekt doveo do kraja, očito je ta koordinacija trebala postojati i sam proces se vraća na sami početak. Da je sve bilo u redu, mi smo početkom naredne godine mogli imati investiciju u gradu Dubrovniku, terminal s garažama, autobusnim kolodvorom i shoping centrom, je trebao biti gotov za dvije godine", rekao je Andro Vlahušić, gradonačelnik Dubrovnika.

Grad je izgubio što nije dobio novi terminal. Ali ovo je državna investicija, ministarstvo ne može danas ignorirati da ove investicije nema. Niti investitori se ne oglašavaju. Do prije dva dana minstar je tvrdio da sve nadzire, a investitori da dogovor samo što nije postignut.

Dubrovnik tako neće biti s novim terminalom uz bok Barceloni i Veneciji jer je investicija propala.

Problem sa ovom investicijom bilo je stalno, posljednja upozorenje komore arhitekata da je natječaj namješten.

Budući koncesionar prostor u Luci Gružu trebao bi dobiti na 40 godina, s tim da je najprije treba izgraditi. Na 25 tisuća metara četvornih bio bi terminal za brodove na kružnim putovanjima, trgovački centar, parkiralište te novi autobusni kolodvor. Tu se trebalo otvoriti 100-tinjak radnih mjesta.

To je ekonomska strana a Duubrovnik nije napravio niti strategiju kruzing turizma. UNESCO traži da broj kruzera ograniči.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene