Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Najavili otvaranje novih restorana

Mlađi Gavrilović i Kujundžić preuzeli hrvatski McDonalds

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Georg Gavrilović zajedno je s Robertom Kujundžićem, bivšim šefom hrvatskog McDonaldsa, kupio svih 16 hrvatskih restorana poznatog lanca brze hrane.

Mlađi Gavrilović je u partnerstvu s Kujundžićem preuzeo svih 16 restorana McDonalda koji posluju u Hrvatskoj, piše Business.hr. Kujundžić i Gavrilović preuzeli su poslovanje i upravljanje restoranima te nekretnine, zemljišta, postrojenja i opremu čija se vrijednost procjenjuje na oko 84.3 milijuna kuna. Gavrilović mlađi do kraja godine najavio je otvaranje dva te obnovu dva do tri postojeća restorana.

Pročitajte i ovo Ilustracija VIJEĆE ODLUČUJE Hoće li Vrhovni sud potvrditi oslobađajuću presudu Gavriloviću za ratno profiterstvo? Čeka se odluka Koronavirus, Hrvatska - 2 HRVATSKA IZ MINUTE U MINUTU Istra od danas u zelenoj zoni EU-a, pokrenuta je i platforma na kojoj se možete prijaviti za cijepljenje

Business.hr piše kako 80 posto McDonaldsovih restorana diljem svijeta vode lokalni poduzetnici putem konvencionalnih franšiza, joint venture partnerstva i razvojnih licencija. Gavrilović i Kujundžić posao su sklopili putem razvojne licencije koja podrazumijeva da će oni osigurati kapital  za cjelokupno poslovanje McDonald'sovih restorana, uključujući i nekretnine.

Sklapanje posla potvrđeno je i iz McDonaldsa te objašnjeno kakva je to razvojna licencija. '1. travnja McDonald’s Europe prenio je svih svojih restorana u Hrvatskoj u Developmental Licensee strukturu čiji su nositelji g. Georg Gavrilović i g. Robert Kujundžić', navedeno je u priopćenju iz McDonaldsa. Dodaje se kako Developmental Licensee struktura je oblik franšize, koji koristi poduzetnički duh neovisnih biznismena kako bi se iskoristio puni potencijal brenda. Riječ je o modelu koji se se primjenjuje u McDonald’su već više od 20 godina u više od 50 zemalja širom svijeta. 

'Promjene u poslovnoj strukturi oblikovane su kako bi se nadalje omogućila dugoročna i održiva dobrobit za nositelje DL strukture, goste, zaposlenike, dobavljače i brend McDonald’s, kroz angažiranje odgovarajućeg paketa vještina i financijskih resursa u funkciji ubrzanja rasta McDonald’sovog brenda', stoji u priopćenju iz McDonald’s Croatia.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene