Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Njateži zadatak za sladokusce je odoljeti ukusnim zalogajima koji se nađu pred njima. Ipak postoji način na koji možete uživati u delicijama i zadržati dobru liniju. Tajna leži u polaganom unošenju hrane u organizam.


Brzina kojom unosimo hranu u organizam jednako je važna kao i količina koju pojedemo. Prebrzo unošenje hrane štetno je kao i prejedanje.

Vezani članci Hrana, ilustracija Hrvati godišnje bace nevjerojatne količine hrane, iz udruga apeliraju: "Pratite oznake i i donirajte viškove" Nestašica hrane, ilustracija Dramatično upozorenje UN-a: "Prijeti nam nestašica hrane, a ovo je bila pogreška broj jedan"

Znanstvenici su napravili istraživanje na tri tisuće odraslih osoba koje su odgovarale na pitanja o prehrambenim navikama. Pokazalo se kako oni koji jedu brzo ne osjete na vrijeme kada su pojeli dovoljno pa imaju veće šanse da postanu pretili.

Prekomjerna težina dakle nije problem samo onih koji u organizam unose velike količine hrane već i osoba koje ne kontroliraju brzinu unošenja hrane u organizam.

Želite li uživati u hrani, no ipak sačuvati dobru liniju jedite polako, razmišljajte o hrani koju stavljate u usta i stanite kada osjetite da ste siti!