Na izlazu iz Labina Dalmatinskog vlak je počeo proklizavati. Upotrijebio je sva tri sustava kočenja, međutim ni u jednom trenutku vlak nije uspio usporiti. Ne može se sjetiti je li vlak počeo kliziti u tunelu ili neposredno iza tunela.
>> Suđenje za 'vlak smrti': Inženjer nikad čuo za Povjerenstvo za nabavu retardanata
Sve je bilo normalno dok nismo prošli tunel u Labinu Dalmatinskom. Tamo se inače zbog velike strmine mora smanjiti brzina, no unatoč tomu osjetio sam da mi vlak 'bježi'. Kad smo prošli tunel, vlak se ubrzavao. Kočio sam. Aktivirao sam sve tri kočnice. Kočio sam i po disku, i po motoru, i po tračnicama, a uza sve to upotrijebio i pijesak. Nije išlo. Nakon toga se više ničega ne sjećam', rekao je strojovođa Palinić.
'To je bila borba za zaustavljanje', kazao je Joško Palinić ističući da je koristio sve sustave kočenja i da ništa ne bi pomoglo ni da je povučena ručna kočnica za slučaj opasnosti. On ne zna je li je itko od putnika povukao ili je to možda učinio kondukter. Ne sjeća se je li putnicima govorio da povuku ručnu kočnicu.
Branitelji optuženih rešetali su ga mnogobrojnim pitanjima. Palinić je doživio psihički šok, od nesreće je konstantno na bolovanju te svakog mjeseca ide na kontrolu psihijatru. Nikad prije nije bolovao ni od čega. Nije uzimao ni tablete, doznajemo.
Suđenje se nastavlja ispitivanjem vještaka. (Agencija VLM)
-
donosi Provjereno
"Slučajno sam upalila TV i vidim dijete isto kao moje. Slušam tu ženu i ne mogu vjerovati!" Centar prešutio strašnu istinu majkama posvojenih dječaka
-
iz minute u minutu
Hoće li oporba uspjeti skupiti većinu u Saboru? Pojavio se novi plan u kojem ključnu ulogu ima Ivan Penava
-
Zaštitnici hrvatskog neba
Dnevnik Nove TV doznaje kad će Rafalei sljedeći put proparati nebo. Zamjenik zapovjednika HRZ-a: "Situacija nije ista kao s MiG-ovima"