Naime, ova će platforma koristiti lakše i kompaktnije dijelove što će utjecati na smanjenje mase automobila, a sama nova konstrukcija će ujedno sniziti i težište budućih toyotinih modela, kao i povećati njihovu krutost. Konkretnije, u Toyoti vjeruju kako će ova nova platforma biti osnova otprilike polovice svih njihovih prodanih modela širom svijeta do 2020.
Također, novu platformu će pratiti novi motori, a proizvođač tvrdi kako će oni omogućivati, u odnosu na sadašnje, smanjenje potrošnje za oko 25% uz istovremeni prosječni rast snage za oko 15%. Nadalje, Toyota očekuje u kao će se ukupna ekonomičnost njihovih hibrida zahvaljjujući ovoj platformi povećati za više od 15%.
Prvi model temeljen na novoj platformi bi trebao biti "model srednje veličine s pogonom na prednje kotače" koji će na tržište stići krajem ove godine. Ista će platforma podržavati i pogon na stražnje kotače te dakako vozila različite veličine.
Više o automobilima potražite na AUTONET.HR
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.