Renault je predstavio 'Megane Collection 2012' a promjene se odnose na blago osvježen izgled vanjskog dijela automobila te na neke promjene na pogonskim sklopovima.


Renault je redizajnirao Megane liniju vozila. Pod nazivom ''Megane Collection 2012'' skrivaju se blage estetske promjene i poneki noviteti pod poklopcem motora. Iako promjene nisu toliko opsežne, u Renaultu kažu da je njihov prioritet bio usmjeriti više pažnje na kvalitetu a ne kvantitetu.

Vezani članci Slika nije dostupna 14 automobila na ekstremnom testu nosivosti - prvi dio Slika nije dostupna Stigle vrućine, evo kako pripremiti automobil da se lakše bori s njima

Što se tiče vizualnog identiteta Megane modela, promijenjen je prednji kraj automobila koji izgleda modernije u odnosu na izvorni model. Ubačena su LED dnevna svjetla dok odbojnik u sjajno crnoj boji dodatno naglašavaju kromirani detalji. U ponudi je i veći izbor naplataka. Za kraju tu su i dodatne boje karoserije, točnije Majorelle Blue i Pearlescent White.

U unutrašnjosti također nailazimo na nove detalje poput dvobojnih presvlaka u kombinaciji kože i Alcantare. Treba spomenuti i Bose audio sustav dok će osebujni GT i GT-Line paketi opreme biti još uočljiviji zahvaljujući posebno oblikovanim LED svjetlosnim sklopovima u obliku bumeranga, crvenim prošivima na presvlakama i sportskim upravljačem, Renault Sport oznakama na pragovima i instrumentnoj ploči koji podsjećaju da GT i GT-Line verzije pripadaju Renault Sport obitelji.

Poput Renault Scenic i Grand Scenic modela, i pripadnici nove Megane kolekcije na popisu opreme imaju Visio sustav. Visio sustav podešava visinu i jačinu snopa svjetala za optimalnu vidljivost a za rad koristi kameru fiksiranu na vjetrobransko staklo ispod retrovizora. Visio poboljšava vidljivost po noći ali i pomaže održati vozača budnim zahvaljujući dvjema specifičnim funkcijama koje ovdje nalazimo po prvi puta. Kamera kontinuirano skenira cestu ispred vozila i kada god je prirodna svjetlost ili ulična rasvjeta slabija, te kada nema drugih vozila ispred, automatski se podiže snop svjetla prilikom vožnje iznad 45 km/h. Vidljivost je tako povećana (na udaljenosti od 100 metara umjesto prijašnjih 30) te je smanjen rizik od sudara.

Još jedan pomoćni sustav je i sustav upozorenja za nepropisno napuštanje prometne trake koji također radi pomoću kamere. Ovaj sustav izuzetno je koristan obzirom da je jedan od najčešćih uzroka nesreća upravo pospanost vozača tj. manjak koncentracije, posebice na autoputu.

Za veću udobnost u vožnji tu je i tzv. Hill Start Assist funkcija koja radi u kombinaciji s električnom ručnom kočnicom te drži kočnice pod pritiskom na nekoliko trenutaka što omogućava vozaču da s lakoćom krene na većim uzbrdicama bez da se vozilo pomakne unatrag. Za parkiranje pomoć pruža kamera na stražnjem kraju vozila koja vozaču pruža precizan pregled okoline i iscrtava optimalnu putanju za parkiranje.

Treba spomenuti i dvozonsku automatsku klimu koja je od sada opremljena i senzorom za očitavanje kvalitete zraka u putničkom prostoru i automatski aktivira funkciju za pročišćavanje zraka kada se za to ukaže potreba.

Novi Megane modeli uz potpuno novi R-Plug&Radio sustav nude i Bluetooth telefonsku vezu i audio-streaming te Plug&Music sučelje kao i USB sučelja što omogućava reprodukciju glazbe s mobilnih telefona ili drugih uređaja s prijenosnom memorijom a istima se može upravljati preko kontrolora na upravljaču. Tu je i TomTom navigacija s uslugama poput informacija o stanju u prometu u stvarnom vremenu i slično te naravno vrhunski Bose surround sound sustav.

Što se tiče motora, prethodni 1.6-litreni atmosferski motor zamijenjen je 1.2-litrenom TCe 115 Energy jedinicom koja unatoč manjoj zapremnini nudi više snage (5 KS više) kao i više okretnog momenta (40 Nm više). To ukupno iznosi 115 KS i 190 Nm maksimalnog okretnog momenta. Sad ono najbitnije: potrošnja je pala za 25% (kombinirana potrošnja 5.3 l/100km) a C02 iznosi 119 g/km.

Kada govorimo o najjačem modelu u Megane liniji, Megane RS-u, isti se okoristio povećanjem snage od 15 KS te s dodatnih 20 Nm okretnog momenta. Odabirom Sport načina rada, vozač na raspolaganju ima maksimalnu snagu od 265 KS i 360 Nm maksimalnog okretnog momenta (kod posebnog izdanja s Trophy paketom opreme). Inženjeri su poradili i na zvuku Megane RS-a za zadovoljavajuću razinu i ton u cijelom rasponu okretaja što su postigli otvaranjem ispušnog sustava!

Što se tiče vizualnog dojma, Megane RS dobio je izraženiji prednji kraj s usisnikom po uzoru na F1 bolide koji je sa svake strane obrubljen s dva reda po šest LED-ica dok su prednji svjetlosni sklopovi dodatno naglašeni crnom pozadinom. Novi 18-inčni alu naplatci kao i postojeće felge na Trophy verziji dolaze s RS logotipom a još jedna nova opcija kod RS verzije je i 'Red Design Pack' s crvenom prugom na prednjem usisniku, bočnim pragovima i difuzoru.

Predstavljen je i novi izgled unutrašnjosti s crvenim prošivima na upravljaču, ručici mjenjača i okolnom području te na komandnoj ploči. Nove dvobojne presvlake u kombinaciji tamno i svijetlo sive boje mogu se naručiti s popisa dodatne opreme kao i Recaro sjedala.
 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju