Uz ovakve modele strast za vožnjom u budućnosti možda ipak neće nestati


Što je to Polestar? Gdje su nestala dvoja vrata s Volva S90 i logotip na prednjoj maski?
Švedski odgovor Mercedesovom AMG-u od 1996. radi razne snagom napucane verzije Volva od kojih smo posljednjeg probali u obliku S60. Odnedavno je Polestar odlučio biti marka za sebe i proizvoditi samo hibridne i potpuno električne modele.

Prvi od njih, kako ime kaže – Polestar 1, pokazan je prije neki dan u Šangaju.
Malo se toga promijenilo od Volvo koncept kupea pokazanog 2013. godine. Napravljen na skraćenoj platformi modela S90 i s 50% novih elemenata, Polestar 1 ima potencijal za utrku s BMW-om M4 i sličnim modelima.

 

Kakav je to hibrid i koji mu tehnički podaci pišu prometnoj dozvoli?
Polestar 1 raspolaže sa 600 KS i gotovo 1000 Nm momenta koji stižu iz 3 motora. Benzinski turbo četverocilindraš koji pokreće prednje kotače isporučuje 382 KS dok svaki od stražnjih kotača ima svoj električni motor od 109 KS. Taj par električnih motora nudi bešumnu vožnju do maksimalno 150 kilometara udaljenosti. Novorazvijeni Ohlinsov ovjes (CESi), Akebono kočnice i 400mm veliki diskovi daju naslutiti kako je ovo vozački automobil.

U Polestar 1 ugrađeno je puno karbonskih panela i dijelova što je smanjilo masu koju donose baterije. Iako trenutno nema službenih podataka o ubrzanju nema sumnje da ovaj hibridni bolid stiže do 100 km/h ispod 3 sekunde.

 

Dizajn, snaga, poticaji iz ministarstva... Gdje je kvaka 22?
Prije nego što zaboravite kaparu koju ste dali za C63 AMG, treba reći kako će postojati samo 500 komada Polestara 1. Od toga će u Europu stići samo 100 komada, negdje u 2019. godini. Osim toga Volvo tj. Polestar vam neće nikad neće prodati niti jedan primjerak.

Možete ih samo posuditi na 2 ili 3 godine. Sličan smjer prodaje/posuđivanja Volvo je predstavio nedavno uz premijeru modela XC40. Za mjesečni iznos rate dobijete auto, sve servise, gume i sve ostale troškove osim benzina. Pametna rješenja iz Švedske dobila su još jedno poglavlje.