Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Lagani redizajn

Novi Peugeot 207 diše punim plućima

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Peugeot 207 je već pomalo ušao u godine, pa su se Francuzi prošle godine odlučili na lagani redizajn. Promjene kod takvih zahvata su skoro pa standardne, i 207-ica se u biti i nije previše izmijenila.

Prednji kraj je dobio novi odbojnik, s novim integriranim svjetlima za maglu, a nov je i dizajn maske hladnjaka. Bočna linija nije dirana, dok su straga najuočljivija novost svjetlosni sklopovi s diodama. Stražnji odbojnik je također novodizajniran, i to bi praktički bilo sve. Izgled 207 je uvijek bio ono što ga je prodavalo, pa potrebe za većim zahvatima i nije bilo. Unutrašnjost je dobila nove materijale, s ciljem da se popravi ugođaj, ali je upitno koliko se u tome uspjelo. Plastika je i dalje prilično tvrda, i uglavnom crna, a jedino umetci od imitacije aluminija razbijaju monotoniju.

Pročitajte i ovo PR Sigurnost na prvom mjestu Peugeot zimski pregled vozila PR Pobjednička ponuda Peugeot pobjednička ponuda

Putnički prostor je među većim u klasi, što i nije čudno s obzirom na isto takve vanjske gabarite. Prtljažnik od 270 litara je prosječan, a obaranjem zadnje klupe naraste na preko 900 litara.Najbolji dio testnog Peugeota je motor. 1.6 litreni benzinac razvija 120 konja, a zahvaljujući promjenljivom razvodu ventila diše punim plućima na širokom rasponu okretaja. Standardno ubrzanje do sto kilometara na sat traje 9.6 sekundi, što je vrlo dobar rezultat za malog Peugeota. S 200 kilometara na sat je i jedan od bržih automobila u klasi, ako izuzmemo njihove sportske verzije.

Peterostupanjski ručni mjenjač kaska za motorom, i prava je šteta da nema stupanj više. Ovako ostaje dojam da mogućnosti motora nisu iskorištene u potpunosti, a i potrošnja bi sigurno mogla dostići brojku od 7,5 litara. Ovako je emisija ugljičnog dioksida relativno visoka. Paket Sport testne 207-ice je vrh ponude, i na žalost je jedini moguć uz ovaj motor. Stoga će vas zadovoljstvo vožnje VTi-ja prilično koštati, u slučaju testnog automobila skoro 131.000 kuna. Velika brojka za mali automobil, pa bi u Peugeotu mogli razmisliti o povoljnijoj kombinaciji s ovim odličnim agregatom.

Emisiju Automotv gledajte nedjeljom, u jutarnjem terminu programa Nove TV, 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene