Alfa Romeo je i službeno otkrio kako nastaje supersportski 4C model koji ima masu od samo 895 kg.


Alfa Romeo napokon nas je i službeno počastio podacima i video prilogom kako nastaje 4C model koji predstavlja iskonski duh sportskog automobila u pravom talijanskom dizajnu. Utjelovljenje temeljnih vrijednosti Alfa Romeo brenda, dakle talijanskog stila, performansi i tehničke izvrsnosti, 4C sportski automobil nuditi će maksimalno zadovoljstvo u vožnji uz osjećaj potpune sigurnosti.

Novi 4C model od samog je početka dizajniran na način da u malom pakiranju nosi performanse supersportskih automobila. Uz omjer mase i snage od manje od 4 kg/KS i ukupnom masom od tek 895 KS, možemo već sada reći da je Alfa Romeo uspio u svom naumu. Da bi postigli takve brojke, Alfini inženjeri pribjegli su kombinaciji aluminija, čelika, olakšanog SMC-a i naravno karbonskih vlakana.

Baš poput svog duhovnog prethodnika, legendarnog 33 Stradale modela, Alfa Romeo 4C ima središnje smješten motor i stražnji pogon u obliku kompaktnog sportskog coupea. Potpuno aluminijski benzinski motoro obujma 1.750 cc potpomognut sustavom izravnog ubrizgavanja i turbo punjenja dostavlja 240 KS i 350 Nm okretnog momenta. Uz Launch Control i proizvođačev TCT prijenos, Alfa 4C postiže maksimalnu brzinu od preko 250 km/h a do stotke ubrzava za 4.5 sekundi.

►►►   Pogledajte fenomenalnu restauraciju Alfe 1600 GTA

Za karoseriju je korišten SMC ili Sheet Moulding Compound, kompozitni materijal male gustoće i visoke otpornosti što je omogućilo 20-postotno smanjenje mase karoserije u odnosu na konvencionalne varijante od čelika. Karbon, koji čini 25 posto ukupnog volumena automobila, odabran za izradu strukturalnih dijelova poput monocoquea, središnje ćelije šasije koja snosi najveći dio opterećenja a teži tek 65 kg.

Branici i krila izrađeni su od oblika poliuretana zvanog PUR-RIM, materijala koji je 20 posto lakši od čelika. Čak su i prozori izrađeni od stakla koje je 10 posto tanje od onih koja se obično ugrađuju na automobile. Aluminij je korišten za puno dijelova na automobilu a ovaj metal također se koristio za izradu prednjih kočionih diskova, ali u kombinaciji s elementima od lijevanog željeza,

Alfin novi mali sportski automobil proizvoditi će se u Maseratijevoj tvornici u Modeni baš poput 8C Competizione superautomobila. Europski kupci svoje će ljubimce moći podići krajem rujna ove godine a cijene će biti objavljene kroz par dana. Do tada, uživajte u foto i video prilogu ovog fenomenalnog automobila. Bravo ALFA! 

 

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.