Imena kluba su se mijenjala, no škotski The Exploited, predvođeni bivšim vojnikom Wattiejem Buchanom, stalno se vraćao na isto mjesto. Godine 1984. nastupili su u klubu Moša Pijade, zatim 2005. u OTV Domu, a jučer su se popeli na binu Boogalooa. No predvodnici drugog vala britanskog punka su se u međuvremenu poprilično promijenili. Od 'čistog' hardcore punk zvuka, Exploited se prometnuo u crossover thrash metal bend, zadržavši pritom svoj punkerski Oi! svjetonazor.
Karizmatični Wattie, sa svojom prepoznaljivom crvenom irokezom, ostao je jedini originalni član grupe i od vlastitog benda napravio fenomen, s obzirom da su u zadnja dva desetljeća prodali milijune albuma, više nego na vrhuncu karijere u osamdesetima.
Sinoćnji punk show u Boogaloou otvorili su Al & The Black Cats, američki rockabilly-punk trio, koji su u furioznih sat vremena otprašili s gitarom, bubnjem i kontrabasom probrane vlastite hitove, a ponudili su i svoje viđenje izabranih djela Guns N' Rosesa, Johnnyja Casha i Percyja Sledgea. Uštimani, usvirani i gotovo upristojeni s urednim irokezama i opeglanim košuljama, bili su totalna opreka Exploitedu, koji su koncert otvorili s 'Fuck the System', a buka se nastavila s 'Fight Back', 'Dogs of War' i ostalim punk himnama.
Wattie Buchan se ne zamara s trivijalnostima poput, eto, da bi u dvorani zvuk trebao biti koliko je god moguće stručno 'posložen'. Ako ispred sebe ima pleme od petsto obožavatelja koji na sav glas izvikuju standardnu parolu 'Exploited Barmy Army' i žele se samo dobro naskakati, bilo bi pogrešno inzistirati na savršenstvu. Umjesto da glume profesionalce, četvorka iz Exploiteda nudi sirovu energiju, prljave riffove, eksplozivne refrene i iluziju anarhije. Nudi punk.
Njihove socijalno-anarhične parole iz 'Fuck the U.S.A.', ratoborni pokliči u 'Troops of Tomorrow' i 'Beat the Bastards' te sarkastične punk-bombe 'Sex and Violence' i 'Punks Not Dead', danas više nego ikad, na svoj izopačeni način, imaju smisla. I predstavljaju vrhunac koncerta za svakoga kome je sadržaj važniji od forme. Odnosno, onome tko shvaća poruku i ne mari za loš zvuk u Boogaloou. Vremena se nisu promijenila, samo su još gora, a punk je preživio upravo zbog toga. Jedino što danas, ako je suditi po Wattiejevoj figuri, ima poveću škembu.