Obavijesti Video Pretražite Navigacija
VRUĆI METAL

Hrvatska premijera za Nissan Qashqai – krivac za crossover groznicu sada izgleda drugačije

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Usporedno s početkom prodaje u ostatku Europe i hrvatski ured Nissana pokazao je model namijenjen našem tržištu – redizajnirani Qashqai

Već je prošlo 4 godine od pojave druge generacije automobila koji je “krivac” za crossover groznicu koja vlada automobilskim svijetom.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Automotiv testira Qashqaiju sve pohvale, osim za problematično kvačilo Slika nije dostupna Na samom vrhu prodaje Novi redizajnirani Qashqai: Udobniji i dinamičniji

Jesu li Qashqai poslali plastičnom kirurgu ili kozmetičaru?
Najizraženija je razlika svakako “njuška” koja se sada uklapa u novi dizajnerski smjer koji je Nissan započeo s novom Microm. Prednji dio, uključujući nova “bumerang” svjetla, sada ima više detalja, što dizajneri opravdavaju dojmom luksuza. Baš kao što je trend i kod ostalih proizvođača i Nissan želi stvoriti “premium” osjećaj vrijednosti svojih modela.

Stražnji dio dobio je minimalne izmjene, tek na novougrađena svjetla s 3D-efektom treba obratiti pažnju.
Putnički prostor dobio je nekoliko izmjena kroz bolju kvalitetu materijala, inovativniji multimedijalni sustav te potpuno novi, puno moderniji volan.

Jesu li unaprijedili i iskustvo vožnje?
Za potpuno ocjenu voznih karakteristika pričekat ćemo detaljni višednevni test. Prema dostupnim informacijama, ovjes je finim tuningom poboljšan, aerodinamički Qashqai zadržao je mali koeficijent otpora zraka, što se dobro odražava na potrošnju i ispušne plinove.

Uza sve postojeće sustave pomoći pri vožnji i parkiranju, novi Qashqai sada ima ugrađen i sustav ProPILOT koji je prvi stupanj autonomne vožnje. ProPILOT može bez vaše pomoći ubrzavati, kočiti i skretati unutar jedne vozne trake na autoputu.

Jesu li redizajnirali i cjenik?
Gotovo nikad se ne događa da je novi, redizajnirani automobil jeftiniji od prethodnika. Ali iznimke potvrđuju pravilo – Nissan Qashqai ima niže cijene. Stari model još uvijek je u cjeniku i može se napraviti vrlo jednostavna usporedba. Početni model s 1.2-benzinskim motorom sada košta 154.900 kn, dok je cijena za stari model iznosila 157.470 kuna.

U galeriji možete vidjeti i sami usporediti prvu verziju iz 2013. godine i ovu današnju.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene