U dvorištu Galerije Klovićevi dvori te na platou Gradec pobliže smo se upoznali s novom Nissan Microm koja je ostavila odličan prvi dojam i u opremljenijim verzijama uvjerila nas u svoj potencijal ulaska na tržište luksuznih automobila.
Pročitajte i ovo
Optužen za malverzacije
Smjenio ga upravni odbor: Uhićeni Carlos Ghosn više nije na čelu Nissana
USPON I PAD VELIKOG BOSSA
Zvali su ga "ubojicom troškova", divio mu se cijeli svijet, a sada je završio iza rešetaka
Koliko je velika Nissan Micra?
U odnosu na prethodnika aktualni model je duži za 174 mm (ukupno 3.999 mm), što se osjeti i na prednjim i na stražnjim sjedalima, gdje sada i nadprosječno visoki putnici neće imati problema s manjkom prostora za koljena, ali ni za glavu.
U širinu se Micra proteže 1.743 mm (+ 78 mm), čime je druga u klasi, odmah nakon netom pristigle Seat Ibize, a visinom od 1.455 mm za 55 mm je niža od prošlog modela, ostvarivši tako najmanji otpor zraka u klasi – 0,29.
Kako je opremljena Nissan Micra?
Ponuđeni paketi opreme nose ustaljena imena Visia, Acenta i Tekna, a kao srednja viša razina dostupna je i N-Connecta poznata iz Navare.
6 zračnih jastuka, ESP, EBD, Isofix, upravljač podesiv po visini i dubini, vozačko sjedalo podesivo po visini, USB priključak, start/stop sustav, automatsko paljenje svjetala samo su dio ulazne opreme.
Međutim, ako se želi osjetiti puni osjećaj nove Micre, potrebno je zaviriti u više pakete opreme, koji donose 7'' ekran osjetljiv na dodir, navigaciju, automatsku klimu i premijeru B segmenta – BOSE Personal.
Riječ je o audio sustavu koji serijski dolazi u najvišoj razini opreme Tekni (nadoplata u N-Connecti), a sastoji se od šest zvučnika, od kojih su dva integrirana u naslon za glavu vozača te uz pomoć digitalnog pojačala omogućuju mijenjanje raspona širenja zvuka.
Koliko je sigurna Nissan Micra?
Budući da je prema najnovijim, drugim riječima, strožim kriterijima NCAP organizacije zaradila 4 zvjezdice (91%) u prve tri razine opremljenosti, a 5 zvjezdica (91%) u najopremljenijoj verziji, trenutno je jedan od najsigurnijih modela na tržištu.
Do izvrsnih rezultata niže kategorije stigla je zahvaljujući brojnim zračnim jastucima, ESP-u, sustavima za automatsko upravljanje dugim svjetlima, nadzor mrtvog kuta i prepoznavanje prometnih znakova te Inteligentnim Around View 360˚ Monitorom.
A pet zvjezdica je ostvarila pomoću sustava inteligentnog kočenja u nuždi koji prepoznaje pješake i sustava korekcije izlaska iz voznog traka (suptilnim kočenjem unutarnjeg kotača).
Koji motori pogone Nissan Micru?
Japanski proizvođač je za svoj najmanji model odabrao tri poznata i provjerena motora. Benzinsku stranu zastupaju 1,0-litreni atmosferac sa 71 KS i najvišom emisijom CO2 od 103 g/km te novije razvijeni 0.9 IG-T koji uz pomoć turbopunjača proizvodi 90 KS uz 99 g/km CO2.
S dizelske strane stoji jedan od nama najdražih motora, a s obzirom na rasprostranjenost u automobilskom svijetu, i drugima. Radi se o DCi-ju zapremnine 1,5 l i snage 90 konja, čime Micra ispušta impresivno niskih 85 g/km CO2.
Svi navedeni motori dolaze isključivo s pet-stupanjskim mjenjačem, a dva najsnažnija opremljena su i start/stop sustavima, no već sada je najavljen dolazak novih motora i automatskog mjenjača.
Koje su cijene nove Nissan Micre?
Kada se prođe kroz cjenik nove Micre, koja se proizvodi u Flinsu (Francuska) može se zaključiti da Nissanovo isticanje ovog modela kao dijela premium klase, prate i „premium“ cijene.
Tako ulazni model Visia s 1,0-litrenim atmosferskim benzincem stoji ne baš malih 102.257 kuna. Srednje opremljena Micra u N-Connecta opremi traži više od 127.000 u benzinskoj varijatni, dok je u dizelskoj nešto skuplja od 138.000 kuna. Najopremljeniju dizelsku verziju potrebno je platiti 151.556 kuna.