Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Službena objava

Pogledajte najgledanije na YouTubeu u 2011.!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Jedan od glavnih menadžera YouTubea otkriva zašto su baš ovi filmići najgledaniji i što im je zajedničko. Osim da su zaradili na tisuće dolara.

'Radi se o materijalima čiji je sadržaj totalno neočekivan, jedinstven i drugačiji od drugih. Takav da ga želite podijeliti s prijateljima i razgovarati o njima', kazao je za Huffington Post jedan od glavnih menadžera Kevin Alloca.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Potraga i dalje traje Nestanak Antonije Bilić - slučaj koji je potresao Hrvatsku Slika nije dostupna Pregled gospodarskih kriza Gospodarska kriza u 2011. 'poljuljala' svijet, euro teško preživio godinu

Rebecca Black i njezin hit Friday najgledanija su stvar u 2011. na YouTubeu. Kada je prvi put objavljen pogledalo ga je čak više od 150 milijuna ljudi, ali je u međuvremenu maknut zbog sukoba Rebecce s menadžerom, pa ovaj sadašnji filmić ima tek nešto više od 13 milijuna klikova. Na njemu je čak 307.593 ljudi pritisnulo 'dislike', odnosno izjasnilo se da ne voli njezinu pjesmu. Njih 80-tak tisuća bilo je suprotnog mišljenja. Eto kako je 'pjesma o ničemu' zaradila na tisuće dolara. 

Na drugom je mjestu 'pas koji priča' koji ima gotovo 76 milijuna klikova. 

Američki komedijaši, kalifornijska grupa The Lonely Island je, u suradnji s Michaelom Boltonom, na YouTubeu objavila pjesmu koja je skupila više od 60 milijuna klikova

Tu je i 'ozbiljni razgovor' dviju beba, a Nyan Cat ima više od 50 milijuna klikova. Samo ne znamo zašto. Njezna gledanost iznenadila je čak i jednog od glavnih menadžera Kevin Alloca. Pogledajte hoće li i vas.

Karmin Covers je još jedna You Tube zvijezda s gotovo 50 milijuna klikova. Pogledajte kako cura repa.

Na sedmom mjestu su opet The Lonely Island koji su u samom vrhu najboljih komičara na YouTubeu, a ispred njih je s više od 45 milijuna klikova malena Maria Aragon koja je otpjevala pjesmu Lady Gage 'Born This Way'. Poslušajte malenu djevojčicu koju očito obožavaju na YouTubeu.

Više od 45 milijuna klikova ima i jedna reklama, što je po prvi put nakon nekoliko godina, kažu u YouTubeu.

Na desetom mjestu, s čak 38 milijuna klikova je i mačka koja zagli svog mačića.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene