Obavijesti Video Pretražite Navigacija

Mat crni šišmiš sa 600 KS

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Velika većina ljudi vjerojatno nikada nije čula za tvrtke SchwabenFolia i Dähler koji su uz Wiesmann odgovorni za ovaj nevjerojatan projekt nazvan Wiesmann Roadster MF5 V10 Black Bat.

Wiesmann je ime koje stoji iza nekih od naj-cool automobila današnjice. Ove vrlo rijetke zvijeri savršena su kombinacija moderne kvalitete izrade ovog njemačkog proizvođača automobila i BMW-ovih performansnih motora sa tradicionalnim izgledom roadstera. Sada uz pomoć SchwabenFolia i švicarske tuning tvrtke Dähler predstavljaju ultimativni MF5 V10 Black Bat.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Volvo Sport P1900 Što kažete na ovaj prekrasan kabriolet iz 1956. godine? Slika nije dostupna Renault oduševio novim Espaceom

SchwabenFolia je njemačka tvrtka sa sjedištem u Korntal-Münchingenu koja proizvodi folije za automobile a ista je zaslužna za zlokoban izgled MF5 Roadstera. Vanjski izgled automobila jasno ukazuje zašto su ovaj roadster odlučili nazvati Black Bat.

Mat crna boja koja prekriva ovo unikatno izdanje MF5 V10 Roadstera svoju primjenu pronašla je i dalje od vanjske ljušture automobila, naime ova mat crna folija prekriva i poklopac spremnika goriva, pragove vrata, kućište motora i unutrašnju stranu haube i prtljažnika.

Na vozačevoj strani u foliji je utisnut reljef poznatog Nordschleifea, a izvorno crne oznake proizvođača automobila zamijenjene su s kromiranim znakovljem koji stvara vizualno atraktivan kontrast na mat crnoj podlozi. Cijeli automobil pravo je remek-djelo umjetnosti presvlačenja vozila u foliju umjesto standardnog lakiranja. Kako bi pokazali visoku razinu stručnosti i kvalitete svojih proizvoda, SchwabenFolia je čak omotala i 20-inčne kovane BBS alu-naplatke u istom tonu. Montirane gume su dimenzija 285/30ZR20 sprijeda te 325/25ZR20 straga.

Što se tiče agregata, radi se o bivšem M5 motoru, 5.0-litrenoj jedinici s 560 KS dostupnih pri 7.750 o/min. Ovaj prednje smješten motor koji je postavljen duboko prema kokpitu krasi deset cilindara te sportski ispušni sustav s duplim cijevima od nehrđajućeg čelika. Švicarska tvrtka Dähler odgovorna je za konverziju ispušnog sustava, razne optimizacije rada motora i sustava prijenosa, te rekonstrukciju sustava filtriranja zraka što je zajedno dovelo do povećanja snage na ukupno 600 KS.

Zahvaljujući ukupnoj masi od tek 1.395 kg, dužini od 4.22m, širini od 1.95m te 1.18m visine, ovaj tehnološki napredan retro roadster postiže maksimalnu brzinu od nevjerojatnih 321 km/h. Poput maksimalne brzine, i ubrzanje je jednako vrijedno hvale. Do stotke potrebno je svega 3.5 sekundi, dok je za manje od deset sekundi brzinomjer na 200 km/h.

Kako bi kočiona snaga bila u skladu s ubrzanjem, Dähler je dodao i Brembo 6-klipna kočiona kliješta s diskovima dimenzija 308x32mm sprijeda te 4-klipna kočiona kliješta s diskovima dimenzija 380x28mm straga.

Wiesmannov roadster proizveden je u vrlo limitiranoj seriji od 30 primjeraka (uz GT verzije, sveukupno 55 ovakvih automobila postoji na svijetu).
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene