U javnosti su se pojavile mnoge sumnje u vjerodostojnost istrage prometne nesreće u kojoj je sudjelovao Mario Banožić. I dalje nije službeno potvrđeno je li nalaz krvi iz vinkovačke bolnice koji su ovih dana objavili mediji autentičan, a čekaju se i rezultati vađenja krvi u KBC-u Osijek.
Nadalje, vještačenjem automobila Nissan, koji je kobnoga jutra vozio Banožić, otkriveno je da na automobilu postoje dijelovi koji mu originalno ne pripadaju, a to su posebna sajla, branik s prednje strane, posebni nosači na krovu, pojačanja osovine i posebne felge. Sve to, pišu 24sata, da bi zakonski bilo na njegovu automobilu, zahtijeva posebne ateste, koje Banožić nije imao.
Kako je "ojačani" terenac prošao na tehničkom pregledu, otkrit će podaci iz Stanice za tehnički pregled vozila u Vinkovcima. No, kako neslužbeno doznaju 24sata, Banožićev bi automobil na pregled uvijek bio dovožen bez spornih dodanih elemenata, a nakon što bi prošao tehnički, dijelovi bi bili vraćeni na automobil.
Upućeni tvrde da mu je dodatne dijelove na automobil nadogradio vlasnik poznate građevinske tvrtke, Banožićev prijatelj i pratilac u lovu.
Detalj o nadogradnji terenca bitan je jer otkriva da je Banožić u trenutku izazivanja prometne nesreće zapravo vozio tehnički neispravno vozilo, odnosno vozilo koje nije imalo sve potrebne ateste. Ti su dijelovi njegov terenac mogli učiniti težim i sporijim, zbog čega možda nije na vrijeme uspio zaobići kamion ispred sebe. Dodatno, moglo je pridonijeti i tome da su "ojačanja" spasila njegov život, ali ugrozila život vozača s kojim se sudario, a koji je u nesreći poginuo.
Očevid
Osim nalaza krvi i tehničke ispravnosti vozila, postavlja se pitanje i zašto je očevid prometne nesreće u subotu ujutro vodila zamjenica Županijskog državnog odvjetništva iz Vukovara, a ne općinski državni odvjetnik.
Odvjetnica Biljana Luburić objasnila je za 24sata da Županijsko državno odvjetništvo radi očevide prometnih nesreća sa smrtnim posljedicama, kad se sumnja da je počinitelj bio pod utjecajem alkohola ili opijata.