Nije imao ateste

Kako je Banožićev "ojačani" terenac prošao tehnički? "Automobil bi na pregled uvijek bio dovožen bez spornih elemenata"

1/4 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Terenac Marija Banožića navodno nije imao ateste za nadogradnje, među kojima je i sporni branik na prednjem dijelu vozila. To znači da je u trenutku nesreće Banožić vozio tehnički neispravno vozilo, a to je moglo utjecati na uzrok, ali i posljedice kobne nesreće.

U javnosti su se pojavile mnoge sumnje u vjerodostojnost istrage prometne nesreće u kojoj je sudjelovao Mario Banožić. I dalje nije službeno potvrđeno je li nalaz krvi iz vinkovačke bolnice koji su ovih dana objavili mediji autentičan, a čekaju se i rezultati vađenja krvi u KBC-u Osijek.

Nadalje, vještačenjem automobila Nissan, koji je kobnoga jutra vozio Banožić, otkriveno je da na automobilu postoje dijelovi koji mu originalno ne pripadaju, a to su posebna sajla, branik s prednje strane, posebni nosači na krovu, pojačanja osovine i posebne felge. Sve to, pišu 24sata, da bi zakonski bilo na njegovu automobilu, zahtijeva posebne ateste, koje Banožić nije imao.

Pročitajte i ovo Kadrovska premetaljka Grbin: ''Anušiću treba dati godišnju nagradu za skidanje gaća", Anušić: "Ja sam timski igrač"

Pročitajte i ovo Poklonit će se žrtvama Za Vukovar će tri dana biciklirati više od 300 kilometara: "To je poseban osjećaj"

Pročitajte i ovo Ozbiljno shvatili zadatak Četiri srednjoškolca napravila repliku vukovarskog vodotornja:  "Ima sigurno oko 700 kilograma"

Kako je "ojačani" terenac prošao na tehničkom pregledu, otkrit će podaci iz Stanice za tehnički pregled vozila u Vinkovcima. No, kako neslužbeno doznaju 24sata, Banožićev bi automobil na pregled uvijek bio dovožen bez spornih dodanih elemenata, a nakon što bi prošao tehnički, dijelovi bi bili vraćeni na automobil.

Upućeni tvrde da mu je dodatne dijelove na automobil nadogradio vlasnik poznate građevinske tvrtke, Banožićev prijatelj i pratilac u lovu.

Detalj o nadogradnji terenca bitan je jer otkriva da je Banožić u trenutku izazivanja prometne nesreće zapravo vozio tehnički neispravno vozilo, odnosno vozilo koje nije imalo sve potrebne ateste. Ti su dijelovi njegov terenac mogli učiniti težim i sporijim, zbog čega možda nije na vrijeme uspio zaobići kamion ispred sebe. Dodatno, moglo je pridonijeti i tome da su "ojačanja" spasila njegov život, ali ugrozila život vozača s kojim se sudario, a koji je u nesreći poginuo.

Pročitajte i ovo Rak-rana društva Građani na internetu mogu prijaviti korupciju, ali ne anonimno: "Svatko je to radio - to je normalno"

Očevid

Osim nalaza krvi i tehničke ispravnosti vozila, postavlja se pitanje i zašto je očevid prometne nesreće u subotu ujutro vodila zamjenica Županijskog državnog odvjetništva iz Vukovara, a ne općinski državni odvjetnik.

Pročitajte i ovo Rasprava o povjerenju O smjeni ministrice Vučković: "Pokazali ste da se vi razumijete u slavonsku svinju, koliko ja u opuzensku mandarinu"

Pročitajte i ovo Traže kazne za počinitelje MVEP snažno osudilo nasilje koje je rezultiralo smrću Marka Mišića, od RS-a traže zaštitu hrvatskih povratnika

Odvjetnica Biljana Luburić objasnila je za 24sata da Županijsko državno odvjetništvo radi očevide prometnih nesreća sa smrtnim posljedicama, kad se sumnja da je počinitelj bio pod utjecajem alkohola ili opijata.