Iako često slušamo o negativnim posljedicama Facebooka i ovisnosti o ovoj društvenoj mreži, istraživanje Facebook Data Teama pokazalo je kako ova društvena mreža može biti korisna te da smo zbog nje, kako kažu na Mashableu – pametniji!
Naime, kako korisnici na Zuckerbergovoj mreži imaju veliki broj prijatelja, od kojih je dobar dio njih stalno aktivan tj. često objavljuje različite statuse, linkove i komentire – količina i kvaliteta sadržaja koju oni dijele utječe i na njihove prijatelje na Faceu koji na taj način dolaze u doticaj s velikom količinom različitih informacija i na taj način šire svoje znanje.
U Facebook Data Teamu istraživali su povezanost prijatelja na Facebooku po količini međusobne komunikacije (broju poruka, komentara, fotografija) te su zaključili da na sadržaj koji pratimo i čitamo uvelike utječu oni prijatelji s kojima smo jako slabo povezani i rijetko komuniciramo, a ne samo oni s kojima smo najviše u kontaktu.
Ljudi će na Facebooku najviše komunicirati s prijateljima s kojima se druže i u stvarnom životu te će s njima razmjenjivati poruke, komentirati slike i dijeliti njihove objave, no s obzirom na veliku količinu 'ostalih prijatelja' koje mnogi imaju na ovoj društvenoj mreži, većina informacija koja se pojavljuje na Facebooku dolazi od korisnika s kojima se ne družimo i ne komuiciramo previše.
Upravo zahvaljujući njihovim poveznicama, slikama i sadržaju kojeg postavljaju, i drugi će korisnici Facebooka doći u kontakt s takvim informacijama koje bi inače na internetskim stranicama vjerojatno zaobišli i nikada ne bi pročitali.
Na ovaj način, kažu u Facebook Data Teamu, Fejs djeluje kao 'snažan medij za dijeljenje novih ideja' na kojemu raspravljamo o novim proizvodima i događajima.