Sada njegovi kolege proizvode prodaju putem njegove internetske burze voća i povrća čak i otkupljivačima u Rusiji. Stjepan voli jabuke pa je tako posadio 11 tisuća sadnica i od 80 tona uroda koliko očekuje ove godine možda se koji kilogram nađe i na vašem stolu. Proizvesti kvalitetno mu nije bio problem, no robu plasirati, e to je već druga priča.
Pročitajte i ovo
Dobitnici brojnih nagrada
Od ideje stvorili hrvatski brand!
Tema dana
Treba li Stjepan Mesić otkriti tko mu je posudio novac za stanove?
'Bitno je da radim i da na kraju krajeva pomažem ljudima jer kad se nađete da je deveti mjesec i imate 100 tona jabuka i pitanje je hoće vam roba propasti ili ne. A ako vam netko to riješi, bit ćete mu zahvalni', kaže mladi poduzetnik koji je odlučio krenuti u pravu avanturu i postati internetski don Kihot, jer kako drugačije nazvati čovjeka koji je slavonskog seljaka odlučio povezati s internetom.
Nove metode prodaje
I sam kaže kako mu nije bilo lako uvjeriti da je internet prava stvar za njih. 'Treba biti uporan, treba gurati i treba biti strpljiv i polako objašnjavati jer ipak kad se ljudi bave nečim 30 godina na jedan način, i onda vi dođete s nečim drugim, treba razumjeti da su puni skepse', tvrdi Stjepan. No skepse je sve manje i manje i posao raste.
Kaže kako su reakcije više nego izvrsne i od samih proizvođača i od otkupljivača. Jabuka ne pada daleko od stabla ili u ovom slučaju od Stjepana, pa mu je novi cilj naučiti građane da više cijene jednu od najzdravijih voćki jer prosječni Hrvat pojede samo polovicu preporučene količine, a jabuke dijeli na crvene, zelene i žute. 'Ljudi ne znaju da samo na našem području oko Osijeka, Slavonije imamo posađeno 100 sorti, a da generalno ima oko 4000 sorti jabuka', kaže Stjepan koji tu ne staje pa osim širenja kruga ljubitelja jabuka, planira proširiti svoje nasade voćaka, a posao s internetskom burzom na okolne zemlje.