Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Sve je savršeno objasnio!

Što je Seinfeld rekao o Facebooku devedesetih?

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Poznati komičar još je u devedesetima govorio kako volimo biti popularni i voljeni među ljudima do kojih nam uopće nije stalo

'Vrlo je važno za ljudska bića da osjete da su popularna i voljena među velikom grupom ljudi za koje nas nije briga' – iako bi ovu rečenicu danas mnogi mogli poistovjetiti s Facebookom na kojem često komuniciramo s ljudima koje u biti i ne poznajemo ili nam nisu baš dragi, ali volimo kada nam lajkaju status ili kada nam pošalju poruku putem ove društvene mreže, nju je još početkom devedesetih izgovorio Jerry Seinfeld.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Julia 'Luis'-Dreyfus Elaine iz Seinfelda na Walk of Fame ploči krivo napisali ime Slika nije dostupna Završen proces Sud odlučio: Seinfeldova žena smije kuhati za djecu!

Naravno, poznati komičar tada nije mislio na društvene mreže, već na telefonske sekretarice, no poanta je slična jer opisuje želju ljudi koji žele osjetiti popularnost te žele da ih vole čak i oni do koji ih im uopće nije stalo.

Za njega su sekretarice kao neki 'respirator za veze koji te marginalne veze između ljudi održava na životu', a svi mi, kaže Seinfeld, održavamo te veze s ljudima koje inače mrzimo i s kojima ne nikad ne želimo razgovarati.

Razlog za to jest da, kada dođemo doma, ugledamo crvenu lampicu kako svijetli na telefonskoj sekretarici i razveselimo se činjenicom da smo dobili poruku od nekoga – nije čak bitno od koga je i da li smo dobri s tom osobom – bitno je da crvena lampica svijetli i da se osjetimo popularnima jer je netko htio komunicirati s nama.

Osim putem telefonske sekretarice, kaže Seinfeld, s takvim osobama ne želimo komunicirati te se, kad ih nazovemo, nadamo da se neće javiti oni nego sekretarica.

Ovo zaista podsjeća na Facebook i današnji način komunikacije – ljudi imaju po nekoliko stotina i tisuća prijatelja, tj. 'prijatelja' na društvenim mrežama i s većinom njih komuniciraju samo putem interneta i nikad ih neće nazvati na telefon ili ih pozvati da popiju piće u 'stvarnom životu', ali će se zato razveseliti kada upale Facebook i vide da se sve crveni od novih poruka, likeova i novih zahtjeva za 'prijateljstvom' od potpuno nepoznatih ljudi.

Na internetu smo naišli na mnoštvo komentara oduševljenih ljudi koji su pogledali ovaj video te su neki zaključili da je Zuckerberg ideju za Facebook dobio nakon što je i on pogledao ovaj video, a možda najbolji opis i poveznica između potrebe ljudi za pažnjom i telefonskih sekretarica i Facebooka jest da ljudi uvijek ostaju isti, a mijenja se samo tehnologija.

 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene