U Facebooku se nadaju da će korisnici njihove društvene mreže u budućnosti imati puno veći izbor igara, poput onog kakvog danas imaju vlasnici igraćih konzola.
Pročitajte i ovo
Svašta oko nas
Ona ili igrica - pogodite što je izabrao...
Okrutna škola
Natjerao je sina da uzme malj i ode razbiti konzolu zbog loših ocjena
To je, među inim, u intervjuu za gamerski portal MCV rekao Sean Ryan koji je u Zuckerbergovoj kompaniji zadužen za igre.
Konzole poput PlayStationa, Nintenda i Xboxa imaju raznolik izbor igara – od ratnih preko sportskih do obiteljskih i društvenih igara, dok na Facebooku još nemaju tako raširenu ponudu.
'To je zato što smo mladi – imamo samo tri i pol godine te ne ulažemo u igre i ne dizajniramo ih', pojasnio je Ryan razloge trenutno male ponude igara, no dodao je da proučavaju kako bi popularne igre poput nogometnih menadžera i sličnih doveli na svoju društvenu mrežu.
Tako, ako bi kombinirali neke popularne naslove poput npr. Call of Dutyja ili nekih sportskih igara s društvenim elementima (tj. korisnici bi putem Facebooka mogli igrati jedni protiv drugih) i brojem od više od 750 milijuna korisnika ove društvene mreže, uspjeh bi bio garantiran.
Populacija video igara uvelike se promijenila u posljednjih dvadeset godina pa su, kako kaže Ryan, igre evoluirale od onih koje su igrale samo djeca i teenageri pa do današnjih koje igraju svi – i muškarci i žene svih godina.
Povećanju broja gamera uvelike su pridonijeli Apple i Google sa svojim pametnim telefonima i mobilnim operativnim sustavima na kojima danas milijuni korisnika igraju tzv. casual igre, odnosno jednostavne i zabavne igre koje su namijenjene svima, ali i Facebook s FarmVilleom i sličnim igrama.
No, osim planova kako namjeravaju povećati broj igara koje će korisnici moći igrati preko njihove društvene mreže, Ryan nije dao nikakvu konkretnu informaciju kada bi mogli predstaviti nove igre, niti koje točno naslove možemo očekivati.
Zanimljivo je da su u Facebooku ponovno počeli pričati o igrama nedugo nakon što je Google objavio da se i na njihovoj društvenoj mreži mogu igrati igre – nadajmo se da će konkurentsko nadmetanje trajati i dalje pa da ćemo u budućnosti na ovim mrežama imati puno veći izbor te da će igre biti kvalitetnije i zabavnije.