Za te potrebe osnovana je tvrtka eKupi d.o.o., kojoj je cilj prvenstveno razvoj sigurnog portala, dostizanje maksimalne operativne i logističke efikasnosti te približavanje e-trgovine, tj. način kupovanja proizvoda i usluga putem interneta, svim potrošačima.
Pročitajte i ovo
Produženi vikend
Pogledajte kako će raditi trgovine na Dan pobjede i domovinske zahvalnosti
Uvođenje eura
Natrpao kolica sladoledom pa ostao šokiran na blagajni: Dvojno iskazivanje cijena u dućanima zbunilo dio građana
'Želja nam je omogućiti potrošačima novu razinu iskustva kod kupovine putem Interneta. Čvrsto smo usmjereni u stvaranje što šire baze zadovoljnih korisnika koji žele na što brži i jednostavniji način, po povoljnim i konkurentnim cijenama, u svakom trenutku, ostvariti kupnju iz svog doma, ureda ili iz pokreta, birajući iz najšireg mogućeg asortimana proizvoda i usluga, uz maksimalnu sigurnost, pouzdanost i efikasnost raznih načina plaćanja i vrsta dostave. Potencijal tržišta postoji, vidimo veliku priliku i spremni smo je iskoristiti', izjavio je Goran Janičijević, Voditelj komercijalnog poslovanja tvrtke eKupi d.o.o., a da potencijal postoji, pokazuju i podaci prema kojima u Hrvatskoj promet putem Internet trgovine zauzima tek 5% ukupnog tržišta elektroničkih uređaja. Na tržištima Zapadne Europe taj je udio znatno veći i na nekim segmentima već prelazi 30% ukupne trgovine. Nesumnjivo je da će i u Hrvatskoj taj postotak rasti prvenstveno zbog povoljnijih cijena, jednostavnosti kupovanja i velikog izbora proizvoda.
Pitanje koje se nameće je 'Znači li ovo direktan izlazak distributera prema krajnjim kupcima?' Svakako, no to nije novost na svjetskom i europskom tržištu. Najveći principali poput Samsunga, LG-a, Panasonica te dijelom IBM-a, HP-a i ostalih već su direktno prisutni bilo kroz robne lance, bilo kao direktni ponuđači proizvoda i usluga velikim kupcima kroz projektno poslovanje. Slične primjere možemo vidjeti i na hrvatskom tržištu gdje distributeri otvaraju svoje lance maloprodajnih dućana ili robni lanci postaju direktni uvoznici dijela proizvoda koje nude na svojim policama, sami proizvođači direktno nude proizvode i usluge u procesima javne nabave.
Lanac nabave se skraćuje, posrednika je sve manje i marže u trgovini postaju sve niže. Ostati konkurentan je imperativ, što znači smanjivanje troškova i približavanje kupcu koji svojim izborom definira kako će izgledati ponuda na budućem maloprodajnom tržištu.
Otvaranje tržišta, posebice proces približavanja europskoj uniji nameće nova pravila i konkurencija se zaoštrava što utječe na niže cijene prema krajnjim kupcima. No, većina specijaliziranih maloprodajnih dućana za elektroničku robu danas ipak ne smatra internet trgovinu svojim glavnim konkurentom već prije rastući utjecaj robnih lanaca koji agresivnim prodajnim akcijama i niskim cijenama na probranim artiklima, pokušavaju privući kupce u svoje trgovine. Jasno se formiraju 2 kanala (načina/pristupa poslovanja) u maloprodaji; Retail – s maloprodajnim prostorom (dućanom) i E-tail – bez maloprodajnog prostora, s prodajom koja se obavlja putem Interneta.
Zašto kupovati putem portala eKupi
• Sigurnost - osigurali smo sigurnost kupovine putem Interneta koristeći VERISIGN certifikat - na svjetskom nivou najbolji certifikat ove vrste.
S ciljem da kupcima omogućimo 100% zaštitu prilikom plaćanja pri kupnju na našim stranicama, odabrali smo sigurnosni certifikat koji je najsigurniji certifikat ove vrste u svijetu. Secure Socket Layer (SSL) sigurnosni protokol tvrtke Verisign, s 256 bitnom enkripcijom podataka i jamstvom identiteta stranice na kojima se kupovina obavlja, prvi je i jedini pravi izbor web trgovina koje svojim partnerima žele pružiti najviši standard zaštite podataka na Internetu. Zaštita s Verisign Secure Site EV certifikatom je potpuna, a zelena traka koja se prikazuje prilikom plaćanja na našim stranicama, jamstvo je sigurnosti. Ovakve transakcije su sigurnije od onih koje se obavljaju u trgovinama, restoranima i robnim kućama izvan Interneta, kada je broj kartice dostupan i vidljiv većem broju ljudi.
• Raspoloživost proizvoda - sve što nudimo na ekupi.hr je dostupno za isporuku odmah po plaćanju.
• Brzina dostave - dostava unutar 24h (1 radni dan), osim za otoke ( 2 radna dana). Mogućnost dostave na adresu koju kupac zatraži, što daje mogućnost isporuke kupljenog, kao poklon bližnjima, poslovnim partnerima, itd.
• Razni načini plaćanja - svim kreditnim karticama; Visa, Mastercard, American Express, Diners. Uz kartično plaćanje nudimo obročno plaćanje za kupce beskamatno, mogućnost plaćanja pri isporuci robe (plaćanje pouzećem) i općom uplatnicom (virmanom)
• Profesionalnost - širina i profesionalnost u isporuci kroz partnerstvo s Hrvatskim Poštama. Najveća mreža dostave uključujući i isporuku u svaki grad ili selo te na svaki otok našeg Jadrana!
• Pakiranje po želji - mogućnost umatanja proizvoda u ukrasni papir i umetanja čestitke/poruke za potrebe darivanja
• Podrška kupcima - besplatni broj za podršku kupcima, na kojem se mogu dobiti sve informacije i pomoć vezane za proizvod ili kupnju putem portala na broj 0800 200 122
S pravom možemo zaključiti da Internet trgovina nikada nije bila sigurnija i jednostavnija.
Posjetite nas na adresi www.ekupi.hr - MJESTU SIGURNE INTERNET KUPOVINE.
Za sva dodatna pitanja možete se obratiti korporativnim komunikacijama M SAN Grupe na mail komunikacije@msan.hr .