Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Do sada je ukupno prodano preko milijardu primjeraka popularne 'barbike'.


Iako već 55 godina uveseljava generacije djevojčica diljem svijeta, popularna lutka 'Barbie' u posljednje vrijeme bilježi sve lošiju prodaju, pa bi ju modernije elektroničke igračke mogle izgurati s tržišta. Proizvođač barbika, tvrtka Mattel, bilježi pad u prodaji od 13% za posljednji kvartal prošle godine, prenosi američki Huffington post.

Vezani članci Andrej Grubišić Ekonomski analitičar o prodaji udjela u Fortenovi te je li ugroženo poslovanje: "Ultimativni bič je u rukama države" Fortenova grupa - 2 Što će biti dalje s Fortenovom? "To zna biti veliki problem i imati velike reperkusije na poslovanje kompanije. No, u ovom slučaju..."

Mnogi smatraju da je razlog tome upravo taj što mlade žene i majke više vrednuju ženske idole iz stvarnog života, nego idealizirani tip koji predstavlja lutka 'Barbie', pa je takva igračka u očima mnogih neprimjerena jer šalje iskrivljenu poruku, pišu američki mediji.

Fantastična vijest za sve one koji gledaju porniće

Otkad je puštena u proizvodnju davne 1959., 'Barbiku' su mnogi kritizirali jer su takvu lutku u to vrijeme smatrali skandaloznom zbog zabrinutosti da će navesti djevojčice da razmišljaju o seksu. Unatoč kritikima, Barbie je kroz godine postigla legendarni status i za mnoge predstavljala simbol nezavisne žene, a kroz desetljeća je napravljena u svim mogućim odjevnim kombinacijama.

Iako i danas mnogi smatraju kako lutka stvara krivu percepciju o ženama, dio roditelja misli kako su kritike prenapuhane i kako je zapravo lutka dobar način zabave za djecu, koja lutku percipiraju puno drugačije od načina na koji lutku gledaju odrasli.

Popularna lutka do sada je prodana u preko milijardu primjeraka.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju