Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Poseban marketinški alat

Pogledajte što drugi najviše gledaju na vašem Facebook profilu

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Posebna tehnologija praćenja oka točno mjeri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju na internetskim stranicama. Saznajte gdje ljudi najviše gledaju kada su u pitanju društvene mreže.

Tehnologija praćenja oka točno mjeri gdje se pogledi kupaca najviše zadržavaju. Kompanijama, svima koji nešto prodaju i reklamiraju, ova mjerenja pomažu da saznaju koliko je njihovo predstavljanje budućim kupcima uspješno. Putem ovoga može se saznati što kupci najviše gledaju i prema tome usmjeriti poslovno djelovanje.

Pročitajte i ovo Hrvoje Krešić U Dnevniku Nove TV Ne propustite posljednje i najrelevantnije predizborno istraživanje Crobarometar 25.03.2024. - 2 DONOSI DNEVNIK NOVE TV Novi Crobarometar: Istraživanje otkriva je li Milanović uspio srušiti rejting HDZ-u i koga bi građani radije za premijera

Mashable je odlučio ovu tehnologiju isprobati na društvenim mrežama te je, iako je uzorak bio mali, došao do zanimljivih saznanja. Naime, tehnologijom praćenja oka mjerili su 30 osoba na njihovim web kamerama dok su gledali Facebook profile, LinkedIn, YouTube, Google+, Twitter, Tumblr i još neke društvene mreže.

Tako se na Facebooku najviše gledala slika profila. Na LinkedInu se, za razliku od slike profila i ostalih stvari, najviše gledalo u poslovnu titulu. Ljudi dosta gledaju i u one male thumbnailove prijatelja koje su na Google+, Facebooku i Twitteru. Također, što se ide prema dnu ovih stranica, opada i broj pogleda usmjerenih ondje. To je posebno vidljivo na specijaliziranim profilima poput Pinteresta i Digga kao i na Facebooku. Nešto manje je to vidljivo na Twitteru i You Tubeu.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene