Jay Parikh, čelni čovjek inženjeringa i infrastrukture na Facebooku, otkrio je u razgovoru za The Harvard Business Review kako na zgodan način ta tvrtka otkriva tko je od kandidata za posao 'timski igrač', a tko je sklon kukanju, samohvali ili sebičnom ponašanju.
Pročitajte i ovo
Adaptacija novoj situaciji
U našem gradu domaći sve više odlaze, a stranci dolaze: "Ovdje sam već pet mjeseci, planiram ostati još dugo"
NEKI NIKAD ZADOVOLJNI
Oglas za posao izazvao kaos na društvenim mrežama, autorica im nije ostala dužna: "Zašto se ne sastanete i zajedno jadate"
Trik pitanje glasi 'Možete li navesti četiri osobe čije ste karijere poboljšali iz temelja?', a u odgovoru se traži da kandidat jasno da do znanja kako su mu prioriteti tvrtka, zatim tim, pa tek na kraju on sam.
Facebook, naime, unutar svoje korporacije traži profil "davatelja", što je pojam koji je skovao Adam Grant, profesor s Whartona.
Grantovo je istraživanje pokazalo da su takozvani "davatelji", ljudi koji se uvijek trude pomoći drugima, u konačnici uspješniji djelatnici od onih koji uvijek traže korist samo za sebe. Uostalom, mišljenja je Grant, međuljudski odnosi su uspjeh jednako važni kao i silan trud, talent i sreća.