PR
PR

Ovaj trgovački lanac unaprijed je snizio cijene kao da je PDV 13%


 Nova stopa PDV-a razveselit će mnoge s 1.1.2019., no u Kauflandu cijene su već odavno prilagođene. Naime, to je prvi trgovački lanac koji je već krajem studenog 2018. ponajprije u sklopu kampanje „Prvi Dajemo Više“ snizio odabrane proizvode, a potom s 1.12.2018. čitavi asortiman na koji se odnosi nova stopa PDV-a: preko 130 vrsta svježeg mesa i ribe, oko 20 vrsta jaja, preko 50 različitih vrsta pelena i preko 170 različitih vrsta voća i povrća.

Vezani članci PR Kaufland potvrdio da su im zaposlenici na prvom mjestu PR Kaufland udrugama diljem Hrvatske donirao ukupno 195.000 kuna

„Naša akcija Prvi Dajemo Više bila je samo uvod. Htjeli smo svoje kupce ranije razveseliti, stoga smo u Kauflandu odlučili ponuditi im već u prosincu cijene koje će ostali građani osjetiti tek s početkom 2019. godine. Drago nam je što se to kod nas odnosi na široki asortiman od preko 380 različitih proizvoda koji su već od 1.12.2018. sniženi kao da je nova stopa PDV-a već uvedena. Možemo to smatrati nekom vrstom božićnog poklona za naše kupce, a ovim im putem želimo i sve najbolje u 2019. godini“, pojasnila nam je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.

Kaufland je ove godine već učinio svoje dobro djelo: niža stopa PDV-a na određene kategorije proizvoda provedena je i prije nego što je očekivana.