Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Iako smo svi najsretniji kada nosimo udobnu odjeću i kada se izležavamo u mekom krevetu, ponekad je neke navike dobro povremeno mijenjati.


Svi volimo udubnost, ali istraživanje je pokazalo da ponekad i mala nelagoda može biti dobra za naše zdravlje. Daily Mail izdvojio je nekoliko primjera 'korisne nelagode'.

Zašto je seks bolji od bilo kakvih lijekova?

Vezani članci Amanda Bynes (Foto: Profimedia) Opet posrnula: Holivudska zvijezda vraćena u kliniku za mentalno zdravlje samo nekoliko mjeseci nakon izlaska Slika nije dostupna Kako se boriti protiv prehlade?

1. Ne trčite na WC - ako ste među onima koji idu u zahod čim osjete da bi mogli ili pak 'za svaki slučaj' trenirate mjehur da postane osjetljiviji.

Naime, kako se mjehur rasteže i puni tekućinom, počinje slati živčane signale do mozgda. Puniji mjehur signale šalje češće. Međutim, ako ga redovito praznite prije nego se napuni do kraja, živčani signali mogli bi se pokvariti što će dovesti do toga da se signali ranije šalju do mozga. Urolog Zaki Almallah tvrdi kako se mnogi problemi s mjehurom javljaju upravo zbog prošlih navika.

2. Preskočite lijekove za prehladu - kanadski znanstvenici dokazali su da kada uzimamo tablete za prehladu širimo više virusnih čestica i bolest može trajati duže nego kad ih ne pijemo.

3. Riješite se udobnih tajica - takvoj odjeći prilagođava se i vaše razmišljanje zbog kojeg, primjerice, prestanete stajati uspravno.  Također, Lycra u tajicama može dovesti do slabljenja mišića jer odrađuje dio posla koji bi mišići trebali sami odrađivati.

4. Prakticirajte hladne kupke i tuširanja - hladna voda najbolja je za smanjivanje bolova i upala u mišićima. Osim toga, zbog hladnog tuša mogli bi se osjećati sretnije jer povećava razinu endorfina koji podiže raspoloženje.

5. Nasmijte se i pretrpite glavobolju - ako ne uzmete tabletu svaki put kad vas malo zaboli glava mogli bi smanjiti rizik od češćih glavobolja. Ako se bol pojača, pokušajte trljati glavu prije nego posegnete za tabletom. Na taj način stvara se osjećaj topline koji zaustavlja bolne signale.

6. Smanjite termostat - istraživanje je pokazalo da se porast pretilosti poklopio s povećanjem temperature u našim domovima. Izloženost hladnoći primjerice povećava količinu smeđeg masnog tkiva koje lakše sagorijeva kalorije. Naravno, da bi postigli rezultate ne morate sjediti na hladnoći. Istraživanje je pokazalo da je dovoljno sjediti dva sata dnevno, tijekom šest tjedana, na temperaturi od 17 stupnjeva Celzijevih da se postotak tjelesne masnoće u prosjeku smanji za 5,2 posto, a poveća aktivnost smeđeg masnog tkiva za 58 posto.

7. Pokušajte biti malo pod stresom - dok je dugoročni stres loš za naše tijelo, ako smo mu izloženi kratko (primjerice kad kasnimo na važan sastanak) potičemo pozitivne reakcije u tijelu. Među ostalim, imunološki sustav postaje učinkovitiji u borbi protiv infekcije.

8. Nosite visoke potpetice - nošenje visokih peta aktivira mišiće dna zdjelice što može smanjiti rizik od problema kao što je stres inkontinencija jer ti mišići stišću uretru i pomažu u sprečavanju curenja. Također, žene s jačim mišićima dna zdjelice imaju češće organzme.

9. Spavajte na tvrdom madracu - ako spavate na mekom madracu vjerojatnije je da ćete u nekom trenutku posegnuti za tabletama protiv bolova u leđima jer takvi madraci ne podržavaju prirodnu krivulju kralježnice. Fizioterapeutkinja Sammy Margo kaže kako će vam trebati šest do osam tjedana da se naviknete na tvrđi madrac, ali nakon toga vaša leđa će vam biti zahvalna.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook