„Sve je počelo s Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) koja nam je dodijelila sredstva u jednom od svojih prvih programa provjere inovativnog koncepta (PoC). Uspjeli smo napraviti prototipove koje smo onda ispitivali i dali ime 'M senzor'. Bez tog PoC-a ne bi bilo 'M senzora', a niti potencijalno našeg najmasovnijeg proizvoda u budućnosti“ govori Viduka te nastavlja kako je njihova najveća snaga upravo orijentiranje na poseban segment poslovanja i briljiranje u njemu.
ALTPRO – 26 godina iskustva - 2
(Foto:
PR)
Tvrtka ALTPRO svojim je uspješnim poslovanjem dokazala je kako se može ravnopravno natjecati s puno većim tvrtkama iz razvijenih industrijskih zemalja. O uspjehu zagrebačke tvrtke govori i podatak kako je Europska komisija uvrstila ALTPRO na listu 22 ključne tehnološke kompanije koje diktiraju razvoj željeznica na globalnoj razini. Njihova udarna tržišta zadnjih godina su zemlje Jugoistočne Azije, Indonezija, Indija i Kina, u kojoj su za vrijeme korona krize instalirali opremu za prvu tramvajsku liniju te liniju monorail vlakova.
ALTPRO – 26 godina iskustva - 3
(Foto:
PR)
„Prvih 15 godina razvoj smo financirali vlastitim sredstvima, ali tek smo zahvaljujući sredstvima iz programa HAMAG-BICRO ubrzali razvojne projekte. Agencija nas je pratila i s drugim poticajima, kao i u obje investicije za povećanje proizvodnih i razvojnih kapaciteta. Zadnjih godina surađujemo preko EU projekata u kojima je HAMAG-BICRO provedbeno tijelo, a nadamo se da ćemo uskoro potpisati i novi ugovor preko natječaja IRI 2 za razvoj kompleksnog proizvoda koji bi u trenutku izlaska bio najnapredniji proizvod na tržištu.“
Pročitajte i ovo
BUDUĆNOST TURISTIČKOG SEKTORA
Nautički turizam postat će presudan za hrvatski turizam