Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Duži periodi posta pružaju veći potencijal za niz zdravstvenih značajki, uključujući regeneraciju imuniteta.


Suprotno popularnom vjerovanju, doručak nije najvažniji obrok. Zapravo, preskočite li doručak, to bi moglo imati nekoliko zdravih koristi među kojima je i mršavljenje, donosi Fitness Mercola. Time se poboljšava osjetljivost inzulina i leptina koji tijelu pomažu da lakše sagorjeva masnoće.

Vezani članci Doručak s pogledom - 20 Kakva idila! Objavili prizore doručka sa savršenim pogledom, baš svi im zavide Slasne kalorije Kalorična hrana od koje zastaje srce: Objavili slike poslastica od kojih će vam proraditi apetit

Duži periodi posta pružaju veći potencijal za niz zdravstvenih značajki, uključujući regeneraciju imuneta, što je pokazalo jedno od posljednjih istraživanja. Ranije se vjerovalo da preskakanje doručka može negativno utjecati na gubitak težine pa čak tako da se dobije na težini, međutim, pokazalo se da ta teorija nije točna. Došlo se do zaključka da:

1. Konzumiranje doručka ne pomaže mršavljenju

2. Konzumiranje doručka ne ubrzava rad metabolizma

3. Fruktoza pomaže stvaranju naslaga masnoće

4. Post s prekidima daje bolje rezultate ako se smanje ili isključe ugljikohidrati

5. Post u trajanju od nekoliko dana može regenerirati imunitet (Agencija VLM)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook