Nakon samo dvije godine projekt se razvio u državno natjecanje koje danas okuplja čak 32 srednje škole diljem Hrvatske. Zahvaljujući partnerstvu s Hall of Game arenom, najvećom gaming arenom u ovom dijelu Europe te Telemachom koji im, uz cjelokupnu podršku, svojom 10 Giga optičkom mrežom najnovije generacije, osigurava najmoderniju infrastrukturu potrebnu za igranje završnice, ovo natjecanje ujedno je i važna edukativno društvena platforma koja učenicima pruža priliku za rast, učenje i stjecanje novih poznanstva.
Telemach Cube School Esport League čine ukupno tri faze igranja - grupna i playoff koje se održavaju online te velika, dvodnevna završnica koja će se 10. i 11. svibnja, održati uživo u HOGu i okupiti najbolje timove. Uz klasična pravila turnira poput odabira imena i logotipa, ovo natjecanje stavlja velik naglasak na odgovorno ponašanje, primjereno sportašima, što uključuje poštovanje prema svim sudionicima natjecanja. U slučaju neprihvatljivog postupanja, poput vrijeđanja ili izgovaranja pogrdnih riječi, tim dobiva kaznene bodove, a nastave li pojedini članovi s neprimjerenim ponašanjem, slijede sankcije za cijeli tim to jeste diskvalifikacija s natjecanja.
Navedeni pristup u svijetu esporta jasno postavlja granice te među igračima potiče i razvija poštovanje i učinkovitu komunikaciju, fair play kao i uvažavanje i prihvaćanje različitosti, što naposljetku, osnažuje i socijalnu interakciju svih koji se bave gamingom – bilo da je riječ o natjecateljskoj dimenziji odnosno esportu ili, pak, povremenom hobiju.
PR
(Foto:
PR)
Ključni cilj ovog projekta je promoviranje odgovornog igranja i uvođenja esporta u srednje škole kao izvannastavne aktivnosti, pri čemu natjecanje prati globalne trendove. Naime, u mnogim se zemljama, osobito u Americi, esport već nudi kao izvannastavna aktivnost u školama. Tako je na PlayVs, vodećoj platformi u SAD-u za timsko igranje video igara prisutno više od osam i pol tisuća školskih timova, što je više od 40 posto srednjih škola s akreditacijom Nacionalne federacije državnih srednjoškolskih udruženja koja postavlja standarde i pravila za mnoge srednjoškolske sportove i aktivnosti u SAD-u. Za usporedbu, oko 14.000 srednjih škola nudi nogomet, što znači da je esport već prešao pola puta do tog broja. Japan je otišao i korak dalje te nedavno otvorio i prvu srednju školu za esport. Pozitivne učinke esporta prepoznali su i mnogi fakulteti diljem SAD-a te njih 249, u suradnji sa sveučilišnom esport udrugom National Association of Collegiate Esports, svojim polaznicima nudi mogućost upisivanja raznih esport programa. I Ujedinjeno Kraljevstvo odlučilo je prilagoditi svoj akademski sustav pa se Britanska Esports Federacija udružila s Koledžom za esport kako bi razvili programe za stjecanje diploma iz raznih područja kao što su dizajn igara, međunarodno esport poslovanje te trening u esportu.
Imajući na umu da esport u obrazovnim ustanovama potiče uključivost te stvara okruženje u kojem svaki učenik ima priliku pronaći svoje mjesto, rasti i razvijati se, ne čudi da sve više obrazovnih institucija integrira esport u svoje programe. Edukativne zajednice imaju bitnu ulogu i u stvaranju okruženja koje će učenicima omogućiti da se bolje upoznaju s esportom kao jednom od najbrže rastućih industrija u svijetu čime se otvaraju mogućnosti za razvoj novih vještina i potencijalnog karijernog puta.
Upravo esport je dokaz da sati provedeni uz ekrane mogu biti zabavni te istovremeno smišljeni i odgovorni. Promišljenim korištenjem tehnologije mladi mogu istraživati, učiti i razvijati se, održavajući pri tome ravnotežu između stvarnog i virtualnog svijeta. Upravo iz tog razloga je Telemach, koji već dugi niz godina nastoji biti inicijator pozitivnih promjena kako bi novim generacijama pružio pravedniju sadašnjost te jednake prilike za buduće uspjehe, odlučio podržati projekt. Podrškom natjecanju Telemach Cube School Esport League, kao i važnim temama poput odgovornog gaminga, Telemach još jednom potvrđuje predanost izgradnji društva u kojem svi imaju jednake prilike i koje je u konačnici zdravije, uspješnije i sretnije.