Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Taktika koja se isplati

Prijelomna točka: Samsung je profitirao na ismijavanju Applea!

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Apple je u prošlom desetljeću ismijavao Microsoft u svojim reklamama, a sada su oni na udaru konkurencije koja ismijava njihove korisnike i proizvode

Apple je tijekom prošlog desetljeća ismijavao Microsoft u svojim poznatim 'Get a Mac' reklamama, a posljednjih godina upravo su ova kompanija i njeni korisnici postali predmet ismijavanja u Samsungovoj seriji reklama 'The next big thing is already here'. U tim su reklamama prikazani ljubitelji Applea koji danima čekaju u redu kako bi kupili novi iPhone koji bi trebao dobiti opcije koje oni smatraju revolucionarnima, no sve te opcije, ali i brojne druge već postoje na Samsungovim Galaxy S uređajima.

Najbolja tehnološka reklama: Samsung ismijao Apple!

Ove su reklame privukle veliku pažnju (bile su najgledanije tehnološke reklame u 2012.), a direktor marketinga i prodaje Samsunga u Australiji Arno Lenior vjeruje da je upravo njihovo snimanje i objavljivanje bilo prijelomna točka za Samsung i njihov brand jer su putem njih 'ispričali drsku priču koja je poremetila poredak stvari'.

Dodao je da iz njegove perspektive neke reklame 'nisu baš najbolja stvar koju ste ikada vidjeli', ali su zato izazvale brojne reakcije, ponajprije ljubitelja Applea i Samsunga te su ljudi počeli govoriti o njima i o Samsungu. Govoreći o Samsungovom brandu, rekao je kako je Samsung tijekom prošle godine proizvodio dvanaest telefona svake sekunde, no proizvodi 'dolaze i odlaze, a brand je jedina konstanta', a upravo su reklame u kojima Samsung ismijava Apple dodatno učvrstile snagu njihovog branda.

VIDEO Pogledajte kako je Nokia ismijala korisnike iPhonea!

Lenior kaže kako ih javnost još ne doživljava kao tržišne lidere te, iako su na velikom broju tržišta zaista lideri i predvodnici (poput tržišta pametnih telefona), oni se i dalje ponašaju kao 'izazivači' koji ulažu veliki novac u istraživanje i razvoj, a na Ad Newsu kažu kako je jedan od razloga njihove dominacije na tržištu strah od neuspjeha koji je usađen u Samsungovu kulturu.

'Ne želimo sjediti na lovorikama kada je u pitanju tehnologija i zato toliko ulažemo u istraživanje i razvoj', dodao je Lenior.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene