Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Hasan Syed bio je nezadovoljan odnosom službe za korisnike British Airwaysa te je platio promotivni tvit u kojem je svima poručio da nikada ne lete s njima, a taj se tvit brzo raširio Twitterom


Twitterova oglašivačka platforma namijenjena je oglašavanju malih i velikih kompanija koje trebaju platiti određenu sumu kako bi se njihovi (promotivni) tvitovi prikazali u Timelineu velikog broja korisnika ovog servisa. Iako takve tvitove koriste samo kompanije, nedavni je slučaj jednog putnika koji je letio British Airwaysom pokazao neobičan, ali učinkovit način na koji se mogu koristiti promotivne objave te kako jedan nezadovoljan korisnik/putnik može osramotiti veliku korporaciju.

Vezani članci Slika nije dostupna FOTO Avion krilom udario u zgradu Slika nije dostupna Mladog Francuza zbog težine nisu pustili u zrakoplov

Hasan Syed putovao je iz Chicaga za Pariz s roditeljima te je, kada je shvatio da je njegov otac izgubio prtljagu, stupio u kontakt sa službom za korisnike British Airwaysa kako bi prijavio nestanak torbe. No, čini se da Syed nije bi previše zadovoljan s radom njihove službe te je na Twitteru objavio 'Nemojte letjeti s @BritishAirways. Njihova korisnička služba je grozna'.

Umjesto običnog tvita kojeg bi teško tko zamijetio među milijunima objava na ovoj mreži, on je iskoristio Twitterovu oglašivačku platformu i platio određeni novčani iznos kako bi se njegova objava prikazala kao promotivni tvit korisnicima u New Yorku i Velikoj Britaniji.

Tuže aviokompaniju zbog žohara u avionu

Ta se objava pojavila, među inim, i u Timelineu nekih novinara pa su portali poput Mashablea, BBC-a i drugih odmah prenijeli priču o nezadovoljnom putniku koji je platio Twitteru kako bi se požalio na BA, a brojni su korisnici na ovoj mreži retvitali i komentirali njegov tvit.

Syedov promotivni tvit 'mogao bi imati veliki utjecaj na budućnost službe za korisnike avio kompanija, pogotovo na društvenim mrežama', smatra direktor konzultantske kompanije SimpliFlying Shashank Nigam te napominje da bi ovo u budućnosti mogao postati trend jer su alati poput korištenja promotivnih objava na Twitteru jednostavni za korištenje, a mogu biti iznimno učinkoviti.

Također, ovaj je slučaj pokazao i koliko je za avionske kompanije bitno da na društvenim mrežama budu dostupne od 0-24. Naime, ekipi iz British Airwaysa trebalo je dugo vremena dok su mu odgovorili na tvit (u objavi su napisali da su na Twitteru aktivni samo između 9 i 17 sati), a u razgovoru s novinarima BBC-a iz ove su kompanije rekli da su u kontaktu s navedenim korisnikom te da njegova prtljaga stiže tijekom dana.  

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju