Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Na blogovima i brojnim internetskim stranicama korisnici su kritizirali Appleove nove reklame koje smatraju uvredljivima


'Steve Jobs bi poludio da je ovo vidio' – jedan je od brojnih negativnih komentara na posljednje tri Appleove reklame koje su emitirane krajem prošlog tjedna. Iako su reklame trebale na duhovit način prikazati jednostavnost korištenja Appleovih računala i uslužnost zaposlenika Appleova Genius bara (odjel u Appleovim trgovinama u kojem zaposlenici pomažu korisnicima oko problema s njihovim proizvodima), na brojnim internetskim stranicama ove su reklame proglašene uvredljivima za Appleove korisnike koji su prikazani kao nesposobnjakovići koji se ne mogu služiti niti tim jednostavnim programima poput iPhotoa ili iMoviea.

Osramotili se: Appleova karta puna grešaka!

Vezani članci Slika nije dostupna Bandić: S Trga bana Jelačića ovog ljeta skinut će se sve reklame Slika nije dostupna Šok na rivi: Turistima umjesto reklama pustili pornić

Na stranici Digital Trends kažu da bi ove tri reklame mogle biti samo početak nove velike Appleove oglašivačke kampanje orijentirane oko Genius bara, no sudeći prema većini (negativnih) komentara koje možemo pročitati na internetu, čini se da bi se oko sljedećih reklama morali više potruditi i napraviti nešto maštovitije i, smatraju mnogi – manje uvrjedljivo prema korisnicima svojih proizvoda.

Što vi mislite, da li ove reklame prikazuju uslužnost osoblja njihove kompanije ili su zaista svoje korisnike prikazali kao osobe koje ne znaju koristiti jednostavne programe.  

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.