Dopuštenje je dobiveno nakon što je brodarska tvrtka Samer, talijanski agent turskog vlasnika broda tvrtke "Und RO-RO Istanbul", dala odgovarajuća jamstva, izvijestila je talijanska agencija ANSA.
Pročitajte i ovo
Poraz pravne države
Država će brodarima koji su godinama gradili bespravnu luku sagraditi legalnu - vrijednu više od 18 milijuna eura"
Slika ljeta
Splitska luka puca po šavovima, koliko još može izdržati? "Hitno se treba nešto poduzeti"
Trajekt, koji se trenutno nalazi u hrvatskim teritorijalnim vodama, u tršćanskoj luci trebao bi se usidiriti u srijedu ujutro. U međuvremenu je, kako doznaje ANSA, sa slovenskim vlastima riješen i problem prolaska broda slovenskim vodama.
Turski teretni brod "Und Adriyatik", dužine 193 metra, koji je plovio iz Istanbula u Trst prevozeći oko 200 kamiona i 11 tona opasnog tereta, zapalio se u srijedu, 6. veljače, u 5,04 sati 13 nautičkih milja zapadno od Brijuna, na granici hrvatskog teritorijalnog mora i Zaštićenog ekološko-ribolovnog pojasa. Požar na brodu ugašen je četvrti dan, odnosno u subotu, 9. veljače.
Tegljenje turskog broda započelo je u nedjelju nakon što je to
odobrila pulska Lučka kapetanija uz ispunjavanje sigurnosnih uvjeta koje je zatražilo norveško klasifikacijsko društvo "Det Norske Veritas".
Brod tegle dva talijanska tegljača "Spica" i "Angelina C", a
prate ih i dva tegljača riječkoga Jadranskoga pomorskog servisa - "David prvi" i "Beli Kamik" te brodica pulske Lučke kapetanije.